Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens (met Nisei), ik denk dat er veel mensen gelukkig geworden zijn van de spullen die ze, via synthforum, van Leo gekocht hebben.
Stuur mij anders voortaan per pb periodiek de lijst met nieuwe zaken, blijf ik in ieder geval op de hoogte. Succes voor de rest van dit forum en zo verder, ik ben in ieder geval op de hoogte van het aanbod :p
Ter informatie: Zojuist even de reacties sinds gisteren doorgenomen (het zijn er weer bijzonder veel) en genoeg gezien waarop ik best zou willen reageren.
Het heeft alleen geen zin......er zijn de afgelopen 10 jaar meer dan eens van dit soort momenten geweest met de persoon in kwestie en veranderen doet er toch niets. De situatie zakt weer, men vergeet dat het ooit gebeurt is en de discussie sterft een zekere dood tot de volgende keer dat men het ergens niet mee eens is...........
dat moderators worden aangesproken op zaken die anders/ beter kunnen?
Ideetje is misschien een semi-vrijwillige extra financiele bijdrage voor "handelaren" of leden die ieder half jaar hun complete "studio" via het forum opruimen? Daarmee kunnen dan hopelijk alle discussies in een keer worden beslecht 
Lees nou even goed alle relevante posts door (en negeer het gekibbel even).
Ik heb duidelijk gezegd dat het een goed recht van de moderators is als de regels voortaan strikter worden nageleefd. Echter moet dit dan wel consequent gebeuren. 1 forumlid verbieden om nog als semi-handelaar te adverteren maar alle andere verkooptopics gewoon laten staan is niet consequent. Ook ben ik van mening dat zoiets wel even gemeld mag worden. Gewoon even een mededeling dat er voortaan strenger zal worden opgetreden als het om handelaren gaat en alles was duidelijk geweest. Maar plotseling draadjes gaan verbieden die de afgelopen jaren altijd werden toegestaan is vragen om reacties.
ik heb hier alle posts doorgelezen en daar staat duidelijk in dat er een pb conversatie met leo is geweest over het nieuwe beleid n.a.v. zijn manier van adverteren in het markplaats forum. D

straks moet ik nog op taal les ..;'-]