De Grote Reparateur Draad

Jammer dat het niet bij mij in de buurt is....ik heb wel wat werk voor je staan :D

Tja ik zit in het oosten van het land. Waar zit jij? Misschien zou verzending uitkomst kunnen bieden, hoewel ik dat met kwetsbare synths liever niet zou doen. Dan kun je beter iemand in de buurt proberen te vinden

Ik ook. Na de weinig positieve reactie op je voorstelbericht kun je wel wat steun gebruiken. Misschien kun jij mijn Yamaha V-50 repareren. Zie mijn eerdere post in deze draad. Ik heb er 200 euro voor betaald.

Ik ben ook happy met de aankondiging Rutger.
Ondanks dat ik dik tevreden ben over de reparatie services van andere die in deze thread genoemd worden is het alleen maar fijn dat er nog iemand bij is gekomen die in te huren is voor dit soort klussen.

Die ocean semimodular, dat zegt me iets...Zijn daar toevallig Youtube demo's van? Ik herinner me een synth met die naam die ik jaaaaren (10?) geleden op internet tegenkwam.

Heel veel succes met de repareerdienst! Hoe meer synthreparateurs, hoe meer vreugd. Al zit er in elke straat eentje, als ze hun werk goed doen zijn ze meer dan welkom. Alleen maar meer zekerheid dat wij van onze synths kunnen blijven genieten.

Reparateurs zijn de oppergoden van het synthesizer-rijk

Smeek hun zegen af over je heiligdommen ...

Een nieuwe reparateur is als een vuur in de nacht;
Brengt warmte en licht in donkere dagen

Tja ik zit in het oosten van het land. Waar zit jij? Misschien zou verzending uitkomst kunnen bieden, hoewel ik dat met kwetsbare synths liever niet zou doen. Dan kun je beter iemand in de buurt proberen te vinden

Ik woon in Alkmaar dus dat is niet naast de deur. Verzenden zou ik eerlijk gezegd niet eens zo gauw doen met goedkopere spullen, want ik weet hoe er af en toe met pakketten om wordt gegaan....dan rij ik nog liever zelf een takke eind :D

Ik had altijd wel iemand in de buurt maar die is gestopt, dus ik moet gewoon maar even naar iemand anders uitkijken. En dan begin ik maar met iets kleins / simpels om te kijken hoe dat dan gaat en wat het kost ;)

Die ocean semimodular, dat zegt me iets...Zijn daar toevallig Youtube demo's van? Ik herinner me een synth met die naam die ik jaaaaren (10?) geleden op internet tegenkwam.

Heel veel succes met de repareerdienst! Hoe meer synthreparateurs, hoe meer vreugd. Al zit er in elke straat eentje, als ze hun werk goed doen zijn ze meer dan welkom. Alleen maar meer zekerheid dat wij van onze synths kunnen blijven genieten.

Klopt, de Ocean semi-modular is deze:

DSCF0025sm.jpg

Een jaar of 10 geleden gebouwd inderdaad, heb er destijds een bouwverslag van bijgehouden op een blog. Op Youtube heb ik er geen demo van, momenteel. Doe ik misschien nog wel een keertje.

@Hooihuis: Ah, dat is een eind uit de buurt ja. Hoop dat je daar iemand vindt. Randstad is gelukkig niet al te ver vanaf daar, toch?

Het ging ook om zijn mening, niet de jouwe.

Daar kan ik je geen ongelijk in geven :halleluja
Maar zei jij niet in een andere post dat ik niet op een post moest reageren als het niets toevoegt :?
Moet het er altijd serieus aan toegaan hier, kan er geen geintje meer van af, maak ik me daar alleen aan schuldig!
Als ik een :engel: of ;) of :D plaats is het als grap bedoelt en moet je niet meteen boven op de barricaden gaan staan.
Serieus gast, besteed je tijd nuttiger.

Waarom moet je je overal mee bemoeien als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Denk anders even na of je post iets toevoegt aan het topic of niet.

Of waren dit niet jou woorden ?
Nou bemoei jij de dan ook eens met je eigen zaken en gedraag jij je niet zo superieur of jij het hier voor het zeggen hebt.
Wie verziekt hier nou de sfeer.
Lees eerst eens goed hoe het bedoelt wordt alvorens je je gal spuugt.

Ik ben niet van plan om iemand te beschadigen, zo zit ik niet in elkaar.
Wel geef ik mijn ongezouten mening of die nou gewaardeert wordt of niet, we leven nog steeds in een vrij land.
Als hier alleen serieus mag worden gedaan en alleen zinvolle inhoud mag worden geschreven zullen de meeste members hier heel wat minder hits op hun naam krijgen en wordt het echt een synthesizer forum voor wetenschappers :eureka:

Attachments

• 2015-10-29-14-20-58-1602508560.jpeg
    2015-10-29-14-20-58-1602508560.jpeg
    8,2 KB · Bekeken: 124
@Pro-Logic:
Ik mag het wel als je ongezouten reargeert. Een geintje moeten kunnen wat mijn betreft.
Ik heb het al eerder gezegd: Het reageren hier op het forum beschouw ik als een onderdeel van het leuke deel van mijn werkzaamheden als reperateur.
Je moest eens weten wat ik allemaal nog verder doe 8)

Klopt, de Ocean semi-modular is deze:

DSCF0025sm.jpg

Een jaar of 10 geleden gebouwd inderdaad.

Knap staaltje werk, respect :halleluja
Jammer dat je mijn uitspraak verkeerd hebt geïnterpreteerd , geen enkele kwaad in de zin.
Ik kwam tot die uitspraak omdat er hier ook enkele reperateurs actief zijn die ervan moeten leven, THATS ALL.
Hoop dat je leuke en uitdagende opdrachten krijgt.
Suc6 toegewenst :okdan:

@Pro-Logic:
Ik mag het wel als je ongezouten reargeert. Een geintje moeten kunnen wat mijn betreft.
Ik heb het al eerder gezegd: Het reageren hier op het forum beschouw ik als een onderdeel van het leuke deel van mijn werkzaamheden als reperateur.
Je moest eens weten wat ik allemaal nog verder doe 8)

Dank voor je steun marcmarc, jij begrijpt het tenminste :eureka:
Ga nu maar weer aan 't werk en hang niet zoveel hier rond, je klanten willen niet langer dan nodig op hun te repareren gear wachten ;)

Ik ben niet van plan om iemand te beschadigen, zo zit ik niet in elkaar.
Wel geef ik mijn ongezouten mening of die nou gewaardeert wordt of niet, we leven nog steeds in een vrij land.
Als hier alleen serieus mag worden gedaan en alleen zinvolle inhoud mag worden geschreven zullen de meeste members hier heel wat minder hits op hun naam krijgen en wordt het echt een synthesizer forum voor wetenschappers
Bijgevoegde miniaturen:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 2015-10-29-14-20-58-1602508560.jpeg‎ Bekeken: 0 Grootte: 8,2 KB ID: 105978

Vergeet het Tesla plaatje niet :eureka: Zonder hem zou er nu erg weinig ge-vco-t en ge-wifi-t worden =)

Die Ocean is inderdaad degene die ik mij herinnerde. Mooie geheugencheck voor mij, 10 jaar alweer... :) Blijft een puik bouwwerk!

Rutger19

oosten onder utreg bdoelje
:engel:

Back