Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wil ik inn eerste instantie mijn apparatuur terug hebben, in ieder geval het Yamaha HE8 orgel en de Yamaha PSS380 keyboard en Yamaha PSR36 keyboard. De mixer en de Boss BR8 wellicht ook, maar zou niet erg zijn als ze niet meer goed zijn
ik snap het nutuulk wel; je bent bang dat je er niet al te veel voor gaat krijgen dus dan toch maar weer 5 uit de as gevistte dinkies terug hebben... maar dan wel met een zeer hoge kans dat het binnen afzienbare tijd toch kapot gaat en dan zit je weer met die teleurstelling... sowieso hebben die spullen ook nog een luguber sfeertje aan zich hangen en herinneringen aan de 'oude phochos (situatie)'... laat die boel toch de boel en ga lekker met de PC en daarbij nog die paar stukkies gear die je van vrindelijke SF-er's mag hebben muziek maken totdat je schulden zijn afbetaald...

Als je schulden hebt om de een of andere reden, dan zou ik die toch eerst eens gaan afbetalen. Dan kun je beter alles af laten schrijven en een bepaald bedrag regelen via de verzekering. Wanneer er dan ook nog forumleden zijn die je graag willen helpen middels gratis apparatuur, wat wil je dan nog meer. Als je weer een beetje bij kas zit dan koop je wat sjieks en geef je de gedoneerde instrumenten weer terug. Of je gaat gewoon een tijdje low-budget muziek maken met gratis VST's en zo.

Gerenoveerde woning, gerenoveerde levensstijl. :okdan:

Ik zou gewoon zo'n Roland Integra-7 kopen en het volume zo hard zetten dat je de deurwaarder niet hoort als 'ie aanbelt :D

Of tegen de aannemer zeggen dat ze de voordeur maar weg moeten laten :D

Ik vind t nog steeds naar voor je
Maar je hebt wel een teken van de goden gehad dat je die eeuwige meuk van je s lekker moet laten varen
Manman, ik heb vaak gedacht om je hele gearlist maar te kopen van je om je te verlossen van die ellende....

Ik hoor hier nu de oude Phooch, niet de nieuwe, hoe zit dat? :D

Je hoort de nieuwe Phochos, ik ben gewoon tevreden met de spullen die ik krijg en zoals gezegd, ik heb niet veel apparatuur meer nodig om muziek te maken, zeker niet als ik een Work Station heb.

Phochos

P.S. Volgende week dinsdagochtend langs bij het bedrijf om apparatuur uit te proberen, in ieder geval zijn er al een aantal spullen afgeschreven, die waren niet meer te redden.=(

Dus je gaat een concert geven bij Nationale Nederlanden a.s. dinsdag morgen.
Je moet gewoon zeggen, ik wil een nieuwe, wat er ook gebeurd. :)

Ging het maar zo gemakkelijk, ik ondervind nu dat het bedrijf Vrolijk helemaal niet zo gemakkelijk is. Ik hoop wel op een behoorlijk bedrag zodat ik weer goede apparaten kan kopen.

Phochos

Ik heb ook nog een mixer en effctje voor je!

Laat de sukkels maar minachtend doen over het spul wat je gebruik.
Voorlopig heb ik een mooie plaat van je in mijn collectie!

mono-poly,

Dank voor je aanbod, zou ik graag willen hebben erbij.

Ja, mijn bedoeling was om in 2013 nog een plaat te maken, maar dat is voorlopig op de lange baan geschoven. Voorlopig alles maar digitaal plaatsen in mijn Uncle Phooch lijst.

Phochos:D

Net een mailtje van het schoonmaakbedrijf gehad, volgens hen zijn mijn apparaten dermate verouderd dat ik maar een heel klein bedrag terug ga krijgen voor de defecte spullen. Maar ga volgende week dinsdagochtend langs om te kijken wat er allemaal mogelijk is.

Phochos

Ik zou ze zeker eventjes de gangbare tweedehandsprijzen van alle apparatuur onder de neus duwen. Zorg er gewoon voor dat je aanstaande dinsdag een lijstje bij je hebt met alle namen van alle apparaten en de prijzen erbij. Van de totaalprijs zou ik toch zeker de helft eisen.

Heb de lijst van schoongemaakte apparaten binnen en zo te zien zijn alle muziekinstrumenten nog goed, die ga ik dus morgen uit proberen. Zoja, heb ik een volle studio weer, met nog de Yamaha YPT210 en Yamaha PSR D1 er ook nog bij komende.

Phochos

Heb de lijst van schoongemaakte apparaten binnen en zo te zien zijn alle muziekinstrumenten nog goed, die ga ik dus morgen uit proberen. Zoja, heb ik een volle studio weer, met nog de Yamaha YPT210 en Yamaha PSR D1 er ook nog bij komende.

Phochos

mooi :okdan:

Ga je weer... Je bedoelt Eraser :)

Eerst morgen even bekijken wat het allemaal nog wel en niet doet, dan zal ik kijken wie er nog wat te bieden heeft voor me.

Phochos:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back