Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik snap het nutuulk wel; je bent bang dat je er niet al te veel voor gaat krijgen dus dan toch maar weer 5 uit de as gevistte dinkies terug hebben... maar dan wel met een zeer hoge kans dat het binnen afzienbare tijd toch kapot gaat en dan zit je weer met die teleurstelling... sowieso hebben die spullen ook nog een luguber sfeertje aan zich hangen en herinneringen aan de 'oude phochos (situatie)'... laat die boel toch de boel en ga lekker met de PC en daarbij nog die paar stukkies gear die je van vrindelijke SF-er's mag hebben muziek maken totdat je schulden zijn afbetaald...wil ik inn eerste instantie mijn apparatuur terug hebben, in ieder geval het Yamaha HE8 orgel en de Yamaha PSS380 keyboard en Yamaha PSR36 keyboard. De mixer en de Boss BR8 wellicht ook, maar zou niet erg zijn als ze niet meer goed zijn
Ik hoor hier nu de oude Phooch, niet de nieuwe, hoe zit dat?![]()

Dus je gaat een concert geven bij Nationale Nederlanden a.s. dinsdag morgen.
Je moet gewoon zeggen, ik wil een nieuwe, wat er ook gebeurd.![]()
En ik heb de Yamaha YPT210 en de Yamaha PSR-D1 van Smackos ook nog te goed.
Phochos
Ik heb ook nog een mixer en effctje voor je!
Laat de sukkels maar minachtend doen over het spul wat je gebruik.
Voorlopig heb ik een mooie plaat van je in mijn collectie!

en had djrazor ook niet aangeboden om een mixertje terug te geven?

Heb de lijst van schoongemaakte apparaten binnen en zo te zien zijn alle muziekinstrumenten nog goed, die ga ik dus morgen uit proberen. Zoja, heb ik een volle studio weer, met nog de Yamaha YPT210 en Yamaha PSR D1 er ook nog bij komende.
Phochos
Ga je weer... Je bedoelt Eraser![]()