nakken7
Ouwe rot
Voel je je soms aangesproken? Je bent wel erg nieuwsgierig geworden nu natuurlijk, mijn excuses daarvoor.
En ik denk dat er idd wel kranten geinteresseerd zijn in het verhaal. Recent is er al een tipje van de sluier opgelicht bij twee TV programma's die ook lucht hebben gekregen van deze praktijken.
Lijkt me voor mezelf beter er verder niets mee te doen. Ik moet ook aan mezelf denken tenslotte, net als ieder ander. Dus dan spuug ik mn gal af en toe maar op, bijvoorbeeld, SF. Verder ben ik jou niets verplicht te melden lijkt me, geen namen e.d.
Maar je mag het gerust nog een vijfde keer vragen hoor.
Allerlei publieke personen met de ene na de andere beschuldiging om de oren slaan. Waarom, omdat ze zaken doen die absoluut niet door de beugel kunnen. Je buurvrouw zal er zelfs van overlijden.
Jij weet hoe het zit en hebt, vanwege 15 jaar ervaring, de informatie waarmee de media deze hufterige praktijken aan de kaak kunnen stellen. De media hebben nog maar een tipje van de sluier gezien. Er is nog hoop, als dit naar buiten komt. Misschien ook wel voor je buurvrouw.
Helaas moet jij aan jezelf denken. Wat maakt dat jou dan?
Ik ben vooral geneigd te denken dat je je een beetje hebt vastgepraat nadat je aanvankelijk wat ondoordacht uit de hoek kwam. Als dat niet zo zou zijn zou je namelijk zelf toch wel een behoorlijke hufter zijn en dat lijkt me nou ook niet het geval. Je lijkt me eerder iemand met rechtvaardigheidsgevoel en het hart op de tong. Mijn boodschap is vooral; pas wel op dat je niet zomaar mensen beschadigd als je iets roept.
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken, ik stoor me alleen enorm aan het altijd maar in vage bewoordingen afgeven op mensen die verantwoordelijkheid nemen om oplossingen te zoeken voor maatschappelijke problemen.
.