Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij wijs van spreken, om het even plastisch uit te drukken.Mozart oubollig en uitgekauwd?![]()
het klinkt beiden dated, wil niet zeggen dat het slecht is trouwens....Ik denk bij Hendrix aan guitar hero, vrije sex, wiet LSD en hippies, totaal niet van deze tijd
Als ik zijn muziek hoor kan ik er direct een tijdsbeeld bij plaatsen
Ik denk trouwens persoonlijk niet in hokjes, maar zijn stijl elementen passeen echt wel in die tijd en niet deze tijd, Lenny "are you gonna go my way" past ook niet meer in deze tijd.
leg uit? Als je terugkomt dan weet je exact hoe lang je bent weggeweest toch?tijd bestaat niet (overal)Dus ik vraag me af wat er gebeurt met de muziek die de ruimte wordt ingeschoten
Is muziek tijdloos zodra het ons universum verlaat?
![]()

leg uit? Als je terugkomt dan weet je exact hoe lang je bent weggeweest toch?![]()
Maar oke. als je terugkomt, ja 
Ik denk bij Hendrix aan guitar hero, vrije sex, wiet LSD en hippies, totaal niet van deze tijd
Ik denk trouwens persoonlijk niet in hokjes, maar zijn stijl elementen passeen echt wel in die tijd en niet deze tijd, Lenny "are you gonna go my way" past ook niet meer in deze tijd.
Ik denk bij Hendrix aan guitar hero, vrije sex, wiet LSD en hippies, totaal niet van deze tijd
tijd bestaat niet (overal)Dus ik vraag me af wat er gebeurt met de muziek die de ruimte wordt ingeschoten
Is muziek tijdloos zodra het ons universum verlaat?
![]()
jimmy is knetter high op een plank rammen, dat is soooo sixties, dat Fjoesz het nog steeds mooi vind kan ik ook niet helpen, maar dat maakt het niet tijdloosHendrix en Guitar hero???? dude. ben je 12 ofzo![]()
(en nog even afgezien dat ze toen vast geen Guitar hero hadden).
jimmy is knetter high op een plank rammen, dat is soooo sixties, dat Fjoesz het nog steeds mooi vind kan ik ook niet helpen, maar dat maakt het niet tijdloos
Nog maar even dan: Beauty is in the eye of the beholder. Met muziek is het niks meer dan dat, Jimmy is niet universeel zijn ook een hoop mensen die het heel vervelende teringherrie vinden (een aantal Mozart fans bijv)
Jullie gaan IMHO te kort door de bocht, tijdloos, als er een definitie is, moet véél meer zijn dan dat.

Laten we nu for once eens proberen on topic te blijven ipv mij te gaan kietelen Fjoesz,wat ben je toch een zielloze platte boer hehe
zonder hokjes geen raphie![]()
Niks slechts over JH trouwens hoor, het is wl of niet je ding, iedereen heeft een andere resonantie frequency, waar jij van gaat stuiteren kan ik van gaan rillen of andersom.Nee, en alle muzikanten nu zijn straight edge?
Als ik naar Jimi luister ga ik echt niet denken hoe high hij was toen het opnam, of die periode, alleen dat hij wel die bepaalde vibe weet over te brengen. Of bepaalde emotie weet op te roepen.
jawel hoor
had je nog die post ervoor gelezen?
dat geeft het een beetje aan
tijdloze muziek is daar waar de maker je, ongehinderd door context en ideeen daarover, recht in je pens weet te raken.
jij bent nu vooral gericht op het afmaken van begrip tijdloze muziek
want daar heb je op ingezet
daarom heb je ook al bijna dit topic gekaapt
omdat je niet je hartje wil openen maar je liever achter hokkies verschuilt in t leven ga je er ook niet uitkomen in dit topic vrees ik
voor mij is t vrij duidelijk wat tijdloze muziek is
en ik denk dat mijn definitie veel overlap heeft met de definitie van anderen
dan kun je t ergens over hebben
je kan het ook wegredeneren
dat kan ook
das echt leuk man