Stemming

SlamDub

test
Beetje algemeen vraagje. In welke stemming kunnen jullie het beste produceren? Depri of stress, of opgewekt enz.
Voor ieder is dit anders, ben benieuwd.

:biertje:

bij depri maak ik blije muziek, bij blije stemming maak ik depri muziek...lachen he?

Depri werkt lekker. Zorgt voor de goede sfeer. Daarom "vergeet" ik af en toe zo'n grote roze pil :D

Ouderwets ludduvuduh werkt bij mij ook als een trein. Heb ik toch 1 keer in de 10 jaar een produktief moment 8o)

bij depri stemming maak ik hele lieve zoetsappige muziek... als ik blij ben vette terror... :)

Werkt het lekkerst als ik in een creatieve bui ben, en dat is meestal na een lange saaie dag werken.

Beetje kwaad op zijn tijd is goed voor het betere stampwerk,

Depri is goed voor mooie melancholische melodieen (we zijn tenslotte niet allemaal happy campers, nietwaar ed:D )

Verliefd is zowiezo altijd goed dan ben je ff een tijdje aan het vliegen en komen er hele mooie dingen uit.

Muziek blijft emotie en op iedere emotie sluit wel een soort muziek aan.:)

Ik moet sowieso in de stemming zijn om muziek te maken! Dan maakt 't niet uit of ik depri, happy of iets er tussenin ben.. Niet altijd komt er iets zinvols uit, maar goed.
Vaak helpt 't bij mij als ik iets van een "dead-line" heb, dan MOET ik iets fatsoenlijks bouwen, een beetje druk is wel goed voor mij (een BEETJE druk!!)
Maar het lekkerst vind ik toch wel als 'k een beetje depri-achtig ben en dan in combo met 'n :biertje: ; dan kan je je lekker kwijtraken in muziek!

Vaak helpt 't bij mij als ik iets van een "dead-line" heb, dan MOET ik iets fatsoenlijks bouwen, een beetje druk is wel goed voor mij (een BEETJE druk!!)

Deadlines zijn altijd goed want dan moet je wel, en dan heb je gelijk geen tijd meer om overloos te emmeren op kleine detailtjes die toch niet ter zake doen.
Vaak wordt de track er alleen maar beter van.

er is bij mij geen peil op te trekken.....maar als ik opeens iets lekkers maak,gaat m'n humeur ook vooruit...

Back