Waarom zou eender wat je boeien?Wat boeit het mij als jongere, ik ben 25 dus schaar me daar voor het gemak even onder, of ik mijn platen nu met een CS 80 maak of met een plugin van Native Instruments?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou eender wat je boeien?Wat boeit het mij als jongere, ik ben 25 dus schaar me daar voor het gemak even onder, of ik mijn platen nu met een CS 80 maak of met een plugin van Native Instruments?
Maak jij platen? Of bedoel je MP3's ?

Waarom zou eender wat je boeien?
Dat weet ik niet, maar daar gaat wel een groot deel van de discussies op SF over.
overigens bespeur ik hier weinig elitisme, zijn zat vergelijkingen hier soft vs hardware en als het goed klinkt dan klinkt het goed, of dat nou samples zijn of Jupiter8's.
Je weet niet over jezelf wat je boeit? Oh dear...Dat weet ik niet, maar daar gaat wel een groot deel van de discussies op SF over.
Daar doel ik ook zeker niet op, maar wat ik zelf merk is dat je als niet hardware/vintage gebruiker in veel discussies al snel aan de zijlijn staat. Deze discussies zullen iig weinig jongeren aantrekken.
Het is een "groter dan of kleiner dan" teken niet een groter of gelijk aan teken, deze heeft namelijk nog een extra streepje.......

Hopenlijk is dit geen ouwe-lullenpraat, want ik vind het geweldig hoe de jongeren onder ons met de muziek bezig zijn.
.
Ik gebruik het woord hobby nooit omdat het zo'n pejoratief is. Voor mij is muziek maken veel belangrijker dan wat algemeen als belangrijk beschouwd wordt, zoals werken bijvoorbeeld (dat valt bij mij onder de noemer "jammer genoeg noodzakelijk en dus niet meer doen dan nodig is"Ik beleef nog iedere dag heel veel plezier aan deze hobby.
)
en meer ervaring.