Wat is jouw leeftijd?

Wat is jouw leeftijd?

• <15 jaar

Stemmen: 6 4,4%
  • 15 <20 jaar

Stemmen: 4 3,0%
  • 20 < 25 jaar

Stemmen: 12 8,9%
  • 25 < 30 jaar

Stemmen: 19 14,1%
  • 30 < 40 jaar

Stemmen: 47 34,8%
  • 40 < 45 jaar

Stemmen: 25 18,5%
  • 45 < 50 jaar

Stemmen: 9 6,7%
  • 50 < 55 jaar

Stemmen: 2 1,5%
  • 55 < 60 jaar

Stemmen: 5 3,7%
  • 60 < 65 jaar

Stemmen: 3 2,2%
  • 65+

Stemmen: 3 2,2%

• Totaal aantal stemmers
    135
Maak jij platen? Of bedoel je MP3's ?

Spreektaal he ;)

Net als het kwartje nog steeds valt als je iets begrijpt en je nog steeds een nummer draait als je iemand wilt bellen.

Waarom zou eender wat je boeien?

Dat weet ik niet, maar daar gaat wel een groot deel van de discussies op SF over.

Dat weet ik niet, maar daar gaat wel een groot deel van de discussies op SF over.

Lijkt me toch logisch op een forum dat SYNTHforum heet. En overigens bespeur ik hier weinig elitisme, zijn zat vergelijkingen hier soft vs hardware en als het goed klinkt dan klinkt het goed, of dat nou samples zijn of Jupiter8's.

overigens bespeur ik hier weinig elitisme, zijn zat vergelijkingen hier soft vs hardware en als het goed klinkt dan klinkt het goed, of dat nou samples zijn of Jupiter8's.

Daar doel ik ook zeker niet op, maar wat ik zelf merk is dat je als niet hardware/vintage gebruiker in veel discussies al snel aan de zijlijn staat. Deze discussies zullen iig weinig jongeren aantrekken.

Daar doel ik ook zeker niet op, maar wat ik zelf merk is dat je als niet hardware/vintage gebruiker in veel discussies al snel aan de zijlijn staat. Deze discussies zullen iig weinig jongeren aantrekken.

Het is ook een synth forum, niet een kut maar raak in je gekraakte daw forum.....

Ach zit ik toch tussen de oudere garde hier.
Maar best jong gedaan is oud geleerd !

:-)

Het is een "groter dan of kleiner dan" teken niet een groter of gelijk aan teken, deze heeft namelijk nog een extra streepje.......

Dus als je precies 30 bent, hoor je nergens bij.. :geslaagd:

Oud!

Oud!

Ik ben 64 jaar, maar nog wel met het jonge-honden-gevoel.

Het mooie is, dat ik nu meer tijd heb dan vroeger, dus kan ik mijn ideeën makkelijker uitwerken.

De hele ontwikkeling van synths heb ik mee mogen maken. Het is wel leuk om te zien dat jongeren veel oudere synths en drumcomputers hoog in het vaandel hebben staan en er veel geld aan uit geven. Apparaten die ik meestal weggegeven heb, omdat ik weer iets nieuws had. Echt missen doe ik ze niet, want met de hedendaagse technieken is vrijwel alles na te bootsen. En dat dat dan te horen is, geloof ik niet, want daar heb ik al te veel experimenten mee gedaan.
Zelfs op een conservatorium waren de uitslagen, als men de apparatuur zag, totaal anders dan blind beoordelen.
Maar zolang ieder doet wat hij leuk of interessant vindt, doet hij/zij het goed.

Ik beleef nog iedere dag heel veel plezier aan deze hobby.

Hopenlijk is dit geen ouwe-lullenpraat, want ik vind het geweldig hoe de jongeren onder ons met de muziek bezig zijn.

Ik beleef nog iedere dag heel veel plezier aan deze hobby.
Ik gebruik het woord hobby nooit omdat het zo'n pejoratief is. Voor mij is muziek maken veel belangrijker dan wat algemeen als belangrijk beschouwd wordt, zoals werken bijvoorbeeld (dat valt bij mij onder de noemer "jammer genoeg noodzakelijk en dus niet meer doen dan nodig is" :D )

Ach, kijk nou...

T-mobile geeft mij een plugje om CV-signalen te splitten voor mijn verjaardag :okdan:
Tmobile.jpg

Heeft die dataretentie toch z'n voordelen blijkbaar :D

Back