Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
leuk om een beetje indruk te krijgen van de leeftijdverdeling en dat voorzichtig een beetje los te laten op discussies over hard vs soft oud vs nieuw analoog vs digitaal of allerlei muziekgenres

Ik vraag me af of die discussies leeftijds-gebonden zijn.

Hoe vaak mag je stemmen?![]()
Ik dacht dat er hier meer 40-plussers zaten... Mensen die de goeie oude analoge tijden iets meer actief hebben meegemaakt![]()
Bwa, als je 49 bent en welgesteld was in je jeugdDan moet je toch wat ouder zijn. Ik ben 40+ en ik was nog maar 13 toen de DX7 uit kwam en iedereen digitaal wilde. Ik ben zelf ook begonnen op de homecomputer...

Ik tussen de 30 en 40, en begonnen met FastTracker 2 in MsDOS... maar dat inspireerde mij toen niet echtIk ben zelf ook begonnen op de homecomputer. Bliepjes en 1-bit samples op de Acorn Atom.

Zou een moderator mij de email adressen van de stemmers in de catagorie < 15 jaar willen doorgeven?![]()
Getver. Hier ook al pedo's?
Zie zijn handtekening. Hij gaat denk ik checken of de <15 jarigen tijdens schooltijd op synthforum zitten.