Wat is jouw leeftijd?

Wat is jouw leeftijd?

• <15 jaar

Stemmen: 6 4,4%
  • 15 <20 jaar

Stemmen: 4 3,0%
  • 20 < 25 jaar

Stemmen: 12 8,9%
  • 25 < 30 jaar

Stemmen: 19 14,1%
  • 30 < 40 jaar

Stemmen: 47 34,8%
  • 40 < 45 jaar

Stemmen: 25 18,5%
  • 45 < 50 jaar

Stemmen: 9 6,7%
  • 50 < 55 jaar

Stemmen: 2 1,5%
  • 55 < 60 jaar

Stemmen: 5 3,7%
  • 60 < 65 jaar

Stemmen: 3 2,2%
  • 65+

Stemmen: 3 2,2%

• Totaal aantal stemmers
    135

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de verdeling op dit moment op het forum is
dus maar een even een poll

Laatst gewijzigd:
oeps heb ik per ongeluk op 15 of minder geduwd, tja, wat nu...?

lachen weer

ik vind het best een goed idee - leuk om een beetje indruk te krijgen van de leeftijdverdeling en dat voorzichtig een beetje los te laten op discussies over hard vs soft oud vs nieuw analoog vs digitaal of allerlei muziekgenres

leuk om een beetje indruk te krijgen van de leeftijdverdeling en dat voorzichtig een beetje los te laten op discussies over hard vs soft oud vs nieuw analoog vs digitaal of allerlei muziekgenres

Ik vraag me af of die discussies leeftijds-gebonden zijn. De suggestie zou dan (denk ik) zijn dat de ouwe rotten meer in de hardware zitten, maar ik zie hier hardware-fanaten die 10-20 jaar jonger zijn dan ik ;)

Ik heb zelf eigenlijk altijd een mix gebruikt en ik zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen. Heb hier zowel analoog als digitaal, zowel hard als soft, zowel Mac als PC. Ik zou niet weten waarom je een van de twee zou moeten kiezen en dan het andere niet zou mogen gebruiken.

Ik vraag me af of die discussies leeftijds-gebonden zijn.

precies, ik ook - en daarom misschien leuk om eens te zien hoe de verhoudingen liggen, hoewel er natuurlijk geen wetenschappelijke conclusies te trekken zijn ;)

Ik dacht dat er hier meer 40-plussers zaten... Mensen die de goeie oude analoge tijden iets meer actief hebben meegemaakt :eureka:

Dan moet je toch wat ouder zijn. Ik ben 40+ en ik was nog maar 13 toen de DX7 uit kwam en iedereen digitaal wilde. Ik ben zelf ook begonnen op de homecomputer. Bliepjes en 1-bit samples op de Acorn Atom.

Ik ben zelf ook begonnen op de homecomputer. Bliepjes en 1-bit samples op de Acorn Atom.
Ik tussen de 30 en 40, en begonnen met FastTracker 2 in MsDOS... maar dat inspireerde mij toen niet echt :(

fasttracker-1.jpg

Je zou ook kunnen kijken in de ledenlijst. Er zijn aardig wat mensen die hun geboortdatum hebben opgegeven dus je kunt daaruit een aardige schatting maken van de gemiddelde (opgegeven) leeftijd van de forumleden. Nu is natuurlijk maar een klein deel van de leden 'aktief' dus de schatting zal niet helemaal accuraat zijn. Echter, wat uit deze enquete komt is een leeftijdverdeling van de mensen die reageren, al dan niet op lollige wijze. In mijn geval 50-55.

Back