liquidthrust
Onverbloemd
Voor leden die tracks posten. Mooie woorden:
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Veels te lang dat filmpje.
Check m'n nieuwe track elders op dit forum.
.Wat een idioot, die man heeft filmpjes online staan met titels als "dont be nice", "marriagge is slavery" "the power of silence" en "how to steal his girlfriend" haha. Beetje tegenstrijdig ook, ik moet "blijkbaar" iedereen negeren, maar hem niet.... Ook vind ik hem niet bepaald "silent" met al z'n filmpjes op youtube.
Wat een gefrustreerde mislukkeling, vast werkeloos, vriendloos, talentloos, sexloos, geldloos, succesloos en hoogstwaarschijnlijk extreem jaloers op andere mensen die het wel goed hebben. Ik kan namelijk geen andere rede bedenken waarom je zoiets inelkaar zou flansen.
Nee dit spreekt mij niet aan. En als jij zo doorgaat met je "tour" om iedereen "muzikale verlichting" te brengen Liquidtrust, dan vrees ik dat dit jou toekomst wordt: http://www.metalsucks.net/2011/03/03/being-in-a-band-is-for-losers-scientific-proof/ (liquidtrust = bandguy).
Succes met je leven, doei !!!

Wat een idioot, die man heeft filmpjes online staan met titels als "dont be nice", "marriagge is slavery" "the power of silence" en "how to steal his girlfriend" haha. Beetje tegenstrijdig ook, ik moet "blijkbaar" iedereen negeren, maar hem niet.... Ook vind ik hem niet bepaald "silent" met al z'n filmpjes op youtube.
Wat een gefrustreerde mislukkeling, vast werkeloos, vriendloos, talentloos, sexloos, geldloos, succesloos en hoogstwaarschijnlijk extreem jaloers op andere mensen die het wel goed hebben. Ik kan namelijk geen andere rede bedenken waarom je zoiets inelkaar zou flansen.
Nee dit spreekt mij niet aan. En als jij zo doorgaat met je "tour" om iedereen "muzikale verlichting" te brengen Liquidtrust, dan vrees ik dat dit jou toekomst wordt: http://www.metalsucks.net/2011/03/03/being-in-a-band-is-for-losers-scientific-proof/ (liquidtrust = bandguy).

Wat een idioot, die man heeft filmpjes online staan met titels als "dont be nice", "marriagge is slavery" "the power of silence" en "how to steal his girlfriend" haha. Beetje tegenstrijdig ook, ik moet "blijkbaar" iedereen negeren, maar hem niet.... Ook vind ik hem niet bepaald "silent" met al z'n filmpjes op youtube.
behalve dat ik mijzelf vreselijk stoor aan jou manier van de relnicht uithangen, stoor ik mijzelf nog veel meer aan jou kennelijke geloofs overtuiging te moeten ventileren hier...
ik denk eigenlijk niet dat dit forum daarvoor bedoeld is.....
( geloven is imo iets wat je stilletjes thuis, bvk achter de bank moet doen....)
![]()

iemand die zichzelf stoort... en dan vervolgens aan iemand anders is ook altijd wel grappigGeloven is een werkwoord luiwammes!![]()