Een boodschap voor allen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

liquidthrust

Onverbloemd
Voor leden die tracks posten. Mooie woorden:

Last edited by a moderator:
Die andere boodschap laat ik je wel eens zien als privébericht. :bekdicht:

niet voor mij dussss...

Veels te lang dat filmpje.
Check m'n nieuwe track elders op dit forum.

Wat een idioot, die man heeft filmpjes online staan met titels als "dont be nice", "marriagge is slavery" "the power of silence" en "how to steal his girlfriend" haha. Beetje tegenstrijdig ook, ik moet "blijkbaar" iedereen negeren, maar hem niet.... Ook vind ik hem niet bepaald "silent" met al z'n filmpjes op youtube.

Wat een gefrustreerde mislukkeling, vast werkeloos, vriendloos, talentloos, sexloos, geldloos, succesloos en hoogstwaarschijnlijk extreem jaloers op andere mensen die het wel goed hebben. Ik kan namelijk geen andere rede bedenken waarom je zoiets inelkaar zou flansen.

Nee dit spreekt mij niet aan. En als jij zo doorgaat met je "tour" om iedereen "muzikale verlichting" te brengen Liquidtrust, dan vrees ik dat dit jou toekomst wordt: http://www.metalsucks.net/2011/03/03/being-in-a-band-is-for-losers-scientific-proof/ (liquidtrust = bandguy).

Succes met je leven, doei !!!

Wat een idioot, die man heeft filmpjes online staan met titels als "dont be nice", "marriagge is slavery" "the power of silence" en "how to steal his girlfriend" haha. Beetje tegenstrijdig ook, ik moet "blijkbaar" iedereen negeren, maar hem niet.... Ook vind ik hem niet bepaald "silent" met al z'n filmpjes op youtube.

Wat een gefrustreerde mislukkeling, vast werkeloos, vriendloos, talentloos, sexloos, geldloos, succesloos en hoogstwaarschijnlijk extreem jaloers op andere mensen die het wel goed hebben. Ik kan namelijk geen andere rede bedenken waarom je zoiets inelkaar zou flansen.

Nee dit spreekt mij niet aan. En als jij zo doorgaat met je "tour" om iedereen "muzikale verlichting" te brengen Liquidtrust, dan vrees ik dat dit jou toekomst wordt: http://www.metalsucks.net/2011/03/03/being-in-a-band-is-for-losers-scientific-proof/ (liquidtrust = bandguy).

Jij hebt een probleem man. Effe normaal reageren zit er niet in precies. :peukie:

Achja

Voor mensen die het te lang vinden, de boodschap is: Maak gewoon dingen ongeacht wat voor feedback je er ook voor krijgt. Want ik zie dat men zich er te veel van aantrekt soms. ;)

Zo dan! Eerst dacht ik nog even dat je slecht had geslapen. Kan gebeuren, heeft iedereen wel eens. Daarna heb ik even je posts doorgenomen op het forum en het blijkt redelijk structureel te zijn. Je lijkt het heerschap in het filmpje persoonlijk te kennen als je ziet wat je hem allemaal toedicht. Knap om dat vanachter je laptop te kunnen beoordelen (ik ga er dan maar even vanuit dat je hem niet kent namelijk). Het feit dat jij geen andere reden kunt bedenken om zoiets in elkaar te flansen, betekent volgens mij niet dat er dan ook geen andere reden is. De wereld is groter dan je eigen referentiekader.

Daarnaast is het wat mij betreft een kwestie van fatsoen om je even voor te stellen als je nieuw bent op een forum voordat je zo van leer trekt. Daar is een heel aardig draadje voor: https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=36.

Mee eens of niet mee eens, allemaal prima. Maar laat mensen lekker in hun waarde. Dan zal ik proberen om me niet te storen aan je taalfouten.

behalve dat ik mijzelf vreselijk stoor aan jou manier van de relnicht uithangen, stoor ik mijzelf nog veel meer aan jou kennelijke geloofs overtuiging te moeten ventileren hier...
ik denk eigenlijk niet dat dit forum daarvoor bedoeld is.....
( geloven is imo iets wat je stilletjes thuis, bvk achter de bank moet doen....)

:peukie:

behalve dat ik mijzelf vreselijk stoor aan jou manier van de relnicht uithangen, stoor ik mijzelf nog veel meer aan jou kennelijke geloofs overtuiging te moeten ventileren hier...
ik denk eigenlijk niet dat dit forum daarvoor bedoeld is.....
( geloven is imo iets wat je stilletjes thuis, bvk achter de bank moet doen....)

:peukie:

Geloven is een werkwoord luiwammes! :P

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Dit is een forum voor synthfreaks. Religieuze overtuigingen horen hier niet thuis, tenzij wellicht in religieuze muziek. En die kan heel fraai zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back