Subforum moderator

Acidfever

There's no "I" in denial.
Vragen in het feedback subforum zijn een tijdje vaak onbeantwoord gebleven en dit had niet moeten gebeuren. Om dit op te lossen hebben we voorlopig even besloten dat ik de forum feedback zal oppakken/ beantwoorden. Mocht er onverhoopt toch geen antwoord komen stuur me dan even een PB met de url naar je vraag, dan pak ik deze alsnog op. :)

P.S. Net als jullie heb ook ik een priveleven en ga ik wel eens een weekendje weg of op vakantie (ja echt! ;)). Houd er dus gaarne rekening mee dat het voor kan komen dat een antwoord even op zich laat wachten. Zie je wel activiteit van mij op het forum maar geen antwoorden op vragen in het feedback subforum: geef me dan even een seintje!
Ook kan het zo zijn dat ik een vraag even moet bespreken met mijn collega mods. Dit zal ik dan even melden in het bewuste topic.

Hopelijk kan ik jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden. Het zo nu en dan zo zijn dat we op korte termijn geen oplossing kunnen bieden door bijv. restricties in de forumsoftware. Ook dit zal op dat moment vermeld worden.

BRING ON THE QUESTIONS! 8)

Last edited by a moderator:
Ik draag mezelf voor als kandidaat voor subforum moderator :okdan:

Je VOG stinkt dus en er zitten vreemde vlekken op?

Je kan het altijd natuurlijk proberen. :W

zoals ronegen al zei,
geinteresseerden kunnen een motivatie naar hilltree sturen

Euh..., ik mis een stap in de procedure volgens mij. Ik kan me voorstellen dat het voor geïnteresseerden motiverend als ze weten waarvoor ze een motivatie kunnen sturen. :) Dus iets als overzicht van de taken bijvoorbeeld? Wellicht is er iets te zeggen over een selectieprocedure? @Joesz, misschien kun je iets kwijt over de voorwaarden waaraan voldaan moet worden? Het is nu allemaal nog lichtelijk geheimzinnig :maffia:

er zijn helemaal geen strikte voorwaarden of zo hoor.
je taak is uiteindelijk om t forum prettig, leesbaar en schoon te houden.
het is geen dagtaak, maar je kan je voorstellen dat de marktplaats wel wat werk inhoudt.
Als je daar al aan toe komt want ronegen modereert daar sneller dan wiens schaduw dan ook :D
soms is het ook wat drukker als menstruatiecycli van enkelingen even gelijk lopen, maar over het algemeen komt dat de laatste tijd niet heel vaak meer voor.
Er zijn natuurlijk ook nieuwe aanmeldingen, draden opschonen/samenvoegen/verplaatsen etcetera..
Ik denk dat je het meer in zn algemeenheid moet zien of je wel wat energie in het forum zou willen steken en of je denkt dat je daar geschikt voor bent.
schrijf dan naar hilltree wat je beweegredenen zijn om mod te willen worden en wie weet kan je een tijdje proefdraaien, zodat aspirant en bestaand team een indruk kunnen krijgen.
verder moet je er goed uitzien, minimaal 56% van je bruto inkomen uitgeven aan gear, zaken wat minder persoonlijk opvatten, gitaren en amps eigenlijk cooler vinden dan synths en minimaal 2 apparaten van elektron hebben.

en aangezien ik niet de enige ben kan ik het mooi opruimen als taakstraf :D

Even een tip: als iemand een motivatiebrief voor de moderatie in gedachten heeft, zal die persoon ongetwijfeld al doen met discretie naar de voorzitter van het forum en niet zomaar publiciteit maken in een bericht... Lijkt me...

Modereren is niet alleen maar opruimen, het is juist een constructieve taak en daar heb ik veel respect voor de mensen die dat kunnen aangaan.

er zijn helemaal geen strikte voorwaarden of zo hoor.
je taak is uiteindelijk om t forum prettig, leesbaar en schoon te houden.
het is geen dagtaak, maar je kan je voorstellen dat de marktplaats wel wat werk inhoudt.
Als je daar al aan toe komt want ronegen modereert daar sneller dan wiens schaduw dan ook :D
soms is het ook wat drukker als menstruatiecycli van enkelingen even gelijk lopen, maar over het algemeen komt dat de laatste tijd niet heel vaak meer voor.
Er zijn natuurlijk ook nieuwe aanmeldingen, draden opschonen/samenvoegen/verplaatsen etcetera..
Ik denk dat je het meer in zn algemeenheid moet zien of je wel wat energie in het forum zou willen steken en of je denkt dat je daar geschikt voor bent.
schrijf dan naar hilltree wat je beweegredenen zijn om mod te willen worden en wie weet kan je een tijdje proefdraaien, zodat aspirant en bestaand team een indruk kunnen krijgen.
verder moet je er goed uitzien, minimaal 56% van je bruto inkomen uitgeven aan gear, zaken wat minder persoonlijk opvatten, gitaren en amps eigenlijk cooler vinden dan synths en minimaal 2 apparaten van elektron hebben.

Thanks Fjoesz!

Back