Acidfever
There's no "I" in denial.
Vragen in het feedback subforum zijn een tijdje vaak onbeantwoord gebleven en dit had niet moeten gebeuren. Om dit op te lossen hebben we voorlopig even besloten dat ik de forum feedback zal oppakken/ beantwoorden. Mocht er onverhoopt toch geen antwoord komen stuur me dan even een PB met de url naar je vraag, dan pak ik deze alsnog op. 
P.S. Net als jullie heb ook ik een priveleven en ga ik wel eens een weekendje weg of op vakantie (ja echt!
). Houd er dus gaarne rekening mee dat het voor kan komen dat een antwoord even op zich laat wachten. Zie je wel activiteit van mij op het forum maar geen antwoorden op vragen in het feedback subforum: geef me dan even een seintje!
Ook kan het zo zijn dat ik een vraag even moet bespreken met mijn collega mods. Dit zal ik dan even melden in het bewuste topic.
Hopelijk kan ik jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden. Het zo nu en dan zo zijn dat we op korte termijn geen oplossing kunnen bieden door bijv. restricties in de forumsoftware. Ook dit zal op dat moment vermeld worden.
BRING ON THE QUESTIONS!

P.S. Net als jullie heb ook ik een priveleven en ga ik wel eens een weekendje weg of op vakantie (ja echt!
). Houd er dus gaarne rekening mee dat het voor kan komen dat een antwoord even op zich laat wachten. Zie je wel activiteit van mij op het forum maar geen antwoorden op vragen in het feedback subforum: geef me dan even een seintje!Ook kan het zo zijn dat ik een vraag even moet bespreken met mijn collega mods. Dit zal ik dan even melden in het bewuste topic.
Hopelijk kan ik jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden. Het zo nu en dan zo zijn dat we op korte termijn geen oplossing kunnen bieden door bijv. restricties in de forumsoftware. Ook dit zal op dat moment vermeld worden.
BRING ON THE QUESTIONS!

Last edited by a moderator: