Bono
Ouwe rot
Een AKAI S3000XL met Gotek gekocht. Ik ben benieuwd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gefeliciteerd! Een prachtige sampler hoor!Een AKAI S3000XL met Gotek gekocht. Ik ben benieuwd![]()

Voor GotekAKAI S3000XL met Gotek is binnen.
Zijn er YouTube video’s of handleidingen van zowel de Sampler als Gotek online?
Doet die het gewoon goed ? Dat is een externe,. dat zou ook wel willen voor me mpc3K en dan met geheugenkaartje. Dat het gewoon werkt. Het zelf knutselen gaat bij mij niets worden ;-) Is dat uit de usa ? Aha GermanyDe ZuluSCSI is inmiddels geleverd.
Op het (64GB) SD-kaartje had de verkoper 4 'harde schijven' (10GB elk, waarvan 2 gevuld met E4B-banken) aangemaakt.
Het is nu supergemakkelijk om E4B-banken en WAV-bestanden uit te wisselen met de E5000 Ultra![]()
Als je die bestelt, kan je ineens ook de benodigde kabel en een SD-kaartje mee bestellen.Doet die het gewoon goed ? Dat is een externe,. dat zou ook wel willen voor me mpc3K en dan met geheugenkaartje. Dat het gewoon werkt. Het zelf knutselen gaat bij mij niets worden ;-) Is dat uit de usa ? Aha Germany
De Pico Slim heeft een DB25-stekker, de E5000 een Centronics-stekker.Die Pico Slim is toch gewoon er op klikken en klaar ? Dan is geen kabel meer nodig. Zn voor gefabriceerd kaartje is ook interessant. Heb nu Zip drive laatste zipje stuk gegaan. Ook een groot onding en het maakt ook nog eens lawaai.
Vergeet die RFX-card niet erbij, dan is die nostalgisch helemaal compleetSedert kort ben ik de gelukkige eigenaar van een E-mu E5000 Ultra.
Er zat 128MB RAM in, en een Orbit/Phatt ROM.
Een E-mu sampler stond al lang op mijn verlanglijstje, en nu kon ik er 1 voor een zacht prijsje kopen.
De defecte HD die er inzat, is ondertussen vervangen door een een 80GB exemplaar.
Een ZuluSCSI is in bestelling![]()

Er bestaat ook een ZuluSCSI model met een Centronics-stekker, dan heb je geen kabel nodig.Dat is wel jammer dat er niet zo op kan klikken.
Weet ik en dat bedoelde ik ook, maar als je hem hebt heb je wel iets extra unieksDie kaart is zeer moeilijk te vinden, en kost dan €500-€600. Dat staat dus voorlopig niet op mijn verlanglijstje

Ik heb er destijds ook best lang naar gezocht.. Hier een dobber uitgegooid en aanbod: De FX kaart en nog wat met een EMU Sampler eromheen ..Die kaart is zeer moeilijk te vinden, en kost dan €500-€600. Dat staat dus voorlopig niet op mijn verlanglijstje