dextah
Ouwe rot
Origineel geplaatst door sander
Wat wilde je percies zeggen?
Album Extince 2001 'Vitamine E'
Kant B nummer 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Wat wilde je percies zeggen?
Origineel geplaatst door C738
misschien heb ik het mis, maar elke optie lijkt me enigszins negatief ten opzichte van het laptop gebeuren. Dr zit een flinke ondertoon van spot in naar mijn gevoel
-C-
Origineel geplaatst door nick nova
Sja, het is mijn manier om te zeggen wat ik erover vind.

Anders kan je net zo goed via een telefoonlijn je concert geven. Hoef je je studio ook niet uit.
Origineel geplaatst door smackos
Inderdaad, VJen is de grootste farce ooit.
Geen HOND die er ook maar geintreseerd in is. En als er iemand naar kijkt dan het is het iemand die niks te doen heeft en in zijn eentje staat...en waar moet je dan anders naar kijken? Maar het intereseerd die gene dan echt geen ene zak.
En geen HOND die ooit leuke VJ beelden heeft gemaakt.
Altijd maar die cliche cliche cliche beeldjes met blije dingetjes.
Als ze dan toch moeten VJen waarom dan niet gave beelden zoals Stukas die een duikvlucht maken, Panzers die door bloemenvelden rijden, de laatste dagen van Berlijn en dat soort aktie.
)
Origineel geplaatst door 6 trak
en zo'n iemand he met zo'n draaischijf en ook zo'n schuiftafeltje, is dat ook een artiest?
en die doet dan ook die muziek helemaal zelf maken enzo hey?
belangrijker is dus om je af te vragen of het nu gaat alleen om het show-element of daadwerkelijk om iemand die zijn/haar EIGEN muziek brengt op welke wijze hij/zij daar ook maar voor kiest...
want naar een DJ kijken, nou dat is loik joh!

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
dat zijn ook artiesten jaaa... kan me niet schelen hoeveel man denkt dat dat geen artiesten zijn die andermans art speelt. Een dj mag niet onderschat worden en zeker de turntablist niet!
Waarom kakt iedereen hier toch zo op de deejays?? Wat is er mis met een dj?
Ja... die ken ik... maar goed, je zou kunnen zeggen dat ze een mooi decor neerzettenOrigineel geplaatst door C738
D'r zijn ook acts die een shitload aan hardware mee slepen terwijl eigenlijk alleen maar de 19" harddiskrecorder af staat te spelen.

Origineel geplaatst door fuse
Die laarsen..... dat rokje.
Dat snap ik niet helemaal... voor blinde mensen is muziek muziek, of het nou van een tape komt of uit een containerlading apparatuur. In zo'n geval zou je JUIST voor een laptop kunnen gaan, is voor de artiest veel makkelijker en voor het publiek maakt het niet uitOrigineel geplaatst door D Sinister
Ik neem aan dat blinde mensen ook graag naar muziek luisteren en ook naar live optredens gaan voor hun is het dan helemaal saai.....