Bijlage Verwijderen

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Hallo SynthForum Mods,
Hoe kan ik m'n Bijlage verwijderen hier op 't forum ???

Last edited by a moderator:
Dat is het inderdaad.

Zelf bijlages verwijderen is inderdaad niet mogelijk. De gedachte hierachter is dat posts met bijlages vaak hun context verliezen als deze bijlages worden verwijderd waarmee draadjes onleesbaar of op z'n minst onlogisch kunnen worden.

maar als je een link naar een foto plaatst wordt die foto ook na een tijd opgenomen in het forum dacht ik?

Is dat heel zeker?,want ik ben er vrij zeker van dat het niet zo is,of athans was (ooit heb ik dat getest ..)

Laatst gewijzigd:
Zullen wel cache bestanden zijn.. dat blijft altijd nog wat rondzweven.
Een link naar een foto op een tweedehandssite blijft ook meestal nog een tijdje actief nadat de advertentie is verwijdert, dat heb ik weleens gemerkt.

nou ik heb gaan kijken en mijn foto's staan er nog terwijl ze op de fotohost al lang weg zijn.

Dus bij deze zou dit wel aangepast mogen worden,want synthforum behoud nu wel zonder toestemming prive foto's bij terwijl dit niet gewenst is!

Laatst gewijzigd:
Zullen wel cache bestanden zijn.. dat blijft altijd nog wat rondzweven.
Een link naar een foto op een tweedehandssite blijft ook meestal nog een tijdje actief nadat de advertentie is verwijdert, dat heb ik weleens gemerkt.

Het blijft en het blijft merk ik vooral op,1 jaar is niet een 'tijdje'

Ik heb ook al een link naar een foto zien omvormen naar een foto,op die manier kan men niet meer merken wat er juist gebeurd. dus is verdacht

hmm.. heb ook weleens wat geupload op imageshack-achtige sites.. maar eenmaal gedelete is het ook echt weg.
Het is technisch gezien vrijwel onmogelijk dat het op jouw account van SF komt te staan. En het lijkt mij ook niet dat SF deze afbeeldingen gaat opslaan.
Post eens een link naar een bericht waar het inzit dan?

En toch is het zo (niet de afbeelding die naar men account gaat maar de indruk dat er een algo is dat foto's naar een link toe omgezet worden naar een foto gelinkt naar de op de SF host opgeslagen versie van die foto).

De meeste picture host houden de bestanden x tijd bij als je ze deleted (voor jouw niet meer zichtbaar) (je moet maar eens de reglementering lezen,(is voor veiligheid,fraude,misbruik) maar meestal is dat 3 tot 6 maand ,nooit een jaar of langer

ik wil het niet linken want ik wilde die foto's weg vooral,heb moderator gecontacteerd.

Laatst gewijzigd:
Snap het volledig dat je niet wilt linken. :) SF kan hier weinig aan doen vrees ik, die host die foto's niet. Je kunt wel de link naar de foto uit een specifiek bericht laten verwijderen.. dan is t ook weg.

Ja ik Heb Dr Van Lansberg pb'tje gestuurd met de vraag.

Maar wel dus interesant te weten dat je het met 'een link naar' hier niet mee oplost.

Als je bepaalde foto's maar tijdelijk wil tentoonstellen best helemaal niet posten is hier de boodschap voor de topic starter dan.

Zou je eens een voorbeeld van een dergelijke situatie kunnen geven Egres? Ik denk dat ik een vermoeden heb waar dit eventueel vandaan zou kunnen komen (maar niet voor alle gelinkte content).

Egres en ik hebben nog even wat verder gesnuffeld in het probleem. Het blijkt dat in dit geval toch sprake is van bestanden die bij de host op de server zijn blijven staan. Op de server van synthforum blijft een link gewoon een link.

Noot: Wie op een forum post, geeft daarmee toestemming voor publicatie van zo'n post (en uiteraard de content ervan). Als lid kun je deze toestemming in principe intrekken. Als het forum echter een eigen noodzaak heeft om berichten te laten staan, kunnen deze blijven staan. Een eigen noodzaak is er meestal wanneer een bericht deel uitmaakt van een discussie.

Back