Wat is jouw beste film ooit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
The Professional...

Als je die film hebt gezien en niet huilt, dan ben je wel een half uur je stem verloren.
Is erg moeilijk te zien te krijgehn, maar de IKON heeft hem zo'n 15 jaar geleden eens vertoond op de televisie, erg laat.

En dan te bedenken dat je zo'n 5 kwartier naar een rechtzaak zit te kijken en naar een echte ook.

Wout

en het mistroostige La vie de Jésus, werkloze jongeren die hele dag brommer rijden en af en toe een keer van bil gaan

Ik heb onlangs Martyrs gezien.

Een franse film.
Ik heb er een half uur van moeten bijkomen.

Wat geeft deze film een benauwd en beklemmend gevoel. Het is 1 van de beste films die ik ooit gezien heb. Een absolute aanrader. Maar wees geaarschuwd het is het omgekeerde van een feel good movie.

Paul

kent iemand Zardoz? dat was ook 's even een extreem wazige film zeg..... met Sean Connery nog wel
hij speelt wel vaker in wazige films... hehe...

attachment.php

Attachments

• sean.jpg
    sean.jpg
    35,9 KB · Bekeken: 104
- Old boy
- the usual suspects
- Akira
- Deadringers
- The prestige
- Koyanisquatsi/Barraka
- Paris Texas
- Haute tension

- Old boy
- the usual suspects
- Akira
- Deadringers
- The prestige
- Koyanisquatsi/Barraka
- Paris Texas
- Haute tension

Top lijsje, zeker dead ringers:okdan:

Pas Elementaire deeltjes gekeken (verfilming van boek michele Houlehfjksdhfjksadlfjdsjkfhksaque) ook wel geweldig eigenlijk... niet echt zo romanties als de trailer doet vermoeden :D

Ik herken de acteur uit Das Experiment en de dame uit Lola rennt. De trailer intrigreert zeker maar ik heb werkelijk geen benul nog waar het heen moet gaan. Kijken dus... :D

Top lijsje, zeker dead ringers:okdan:

Pas Elementaire deeltjes gekeken (verfilming van boek michele Houlehfjksdhfjksadlfjdsjkfhksaque) ook wel geweldig eigenlijk... niet echt zo romanties als de trailer doet vermoeden :D

Elementaire deeltjes - Nederlandse trailer - YouTube

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back