Wat is jouw beste film ooit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
was dat geen nummer van george michael ooit?:kimono:
geen idee, ik volg de muzikale carriere van

Stgeorge-dragon.jpg
st-michael-the-archangel.jpg

of laat staan van

standrew-greco.jpg
ridgeley

niet echt...

Als grote SiFi fan heb ik gezondigd en naar deze gekeken.

MV5BMjQwOTQ4NDk5OF5BMl5BanBnXkFtZTcwNzM0Mjk3Mw@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg

Mooie muziek 8), en mooie jankfilm :okdan:

:D Bad Taste... cool, 6

Had ik nog niet gezien.. ff kijken

verassend idd dat ie volledige versie zomaar ff op YT te vinden was hoewel in een toch wel redelijke kutquality maar die past er ergens ook wel weer goed bij :P bijna niet voor te stellen dat die gast een decennia later lord of the rings zou maken...

er staan trouwens nog een aanzienlijk aantal andere full length B films op YT staan, handig :D
ik kijk er liever naar dan de zoveelste uitgecokete afgezaagde voorspelbare flut hollywood film...

Laatst gewijzigd:
verassend idd dat ie volledige versie zomaar ff op YT te vinden was hoewel in een toch wel redelijke kutquality maar die past er ergens ook wel weer goed bij :P bijna niet voor te stellen dat die gast een decennia later lord of the rings zou maken...

er staan trouwens nog een aanzienlijk aantal andere full length B films op YT staan, handig :D
ik kijk er liever naar dan de zoveelste uitgecokete afgezaagde voorspelbare flut hollywood film...

My God.... dat was weer 1:30 uur die ik nooit meer terug krijg... ;{

Braindead vond ik toch wel iets 'beter'...

vanaf starwars was ie bought and paid for hehe...
Inderdaad, al waren de eerste!!!! 3 SW films natuurlijk ook goed *we all love R2D2 modus aan
THX heeft über soundscapes en je kan er mooie vocale samples uit trekken, wat ik ook gedaan heb voor een D&B en een acid track... Those good old days :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back