Jammer, ik kan goed tegen kritiek en beledigen is voor mij brandstof...
Soms is het maar beter om niet te reageren. Dat zal ik dus nu ook maar niet doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms is het maar beter om niet te reageren. Dat zal ik dus nu ook maar niet doen.
Dit doet me denken aan...
Maar ik weet ook dat het UWV rare (= belachelijke) beslissingen kan maken. Ik kan me dan ook zomaar voorstellen dat ze je afraden (verbieden?) te werken (terwijl je het wel graag zou willen c.q. kunnen).
Ja, inderdaad jammer als er over serieuze reacties - die er mogelijk ook nog wat toe kunnen doen (!) - lacherig wordt gedaan en vergeleken worden met Jomanda achtige toestanden.Meestal komt dit door onwetendheid.
Dat ergert mij ook!...maar de stelligheid waarmee ze dat doen.

. Ik weet niet meer hoe ik hier op het forum terecht ben gekomen, volgens mij was ik op zoek naar info over de a6 die ik net had gekocht. Ben toen blijven hangen en heb hier veel info opgedaan. Kwam hier eerst zo'n beetje iedere dag even kijken maar de laatste jaren is dat wel minder geworden. Toch is dit het enige forum wat ik bezoek. De opmerking over Jomanda is wel een gewone grap, jongens en meisjes.
Deze gaat over tegeltjeswijsheden. Natuurlijk moet je ook grappen kunnen maken, zeker als de plaatser zelf aangegeven heeft ook zijn problemen te hebben. Relativerende humor dus. Ik moet opmerken dat ik dat lastig vond aan te leren. Toch merk ik dat ik met het erkennnen van mijn persoonlijke sores de humor zelfs extra louterend werkt.
Geheel off topic maar wel mijn lijfspreuk: “ Niets zo irritant als een tegel aan de wand “.![]()
Het niet altijd zichtbaar zijn van psychische klachten heeft voordelen en nadelen..
Voordeel voor mij was dat ik jarenlang reguliere jobs met verantwoordelijkheden had. En mijn collega's nergens van wisten.
Nadeel is dat iedereen denkt dat het wel meevalt, als het slechter met je gaat. En sommigen denken dat je je aanstelt.
De laatste jaren is er wel veel veranderd, ook mede door het rigide overheidsbeleid.
En loop je als je iets afwijkt van de 'normale Nederlander' eerder het risico gepest en buitengesloten te worden. Ook door werkgevers en collega's.
Tegenwoordig moet je daarnaast nog uitkijken dat je niet onder het minimumloon betaald wordt...
Ook steunen mensen met een beperking elkaar niet altijd.. En is er zelfs soms onderlinge strijd..
![]()