Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Origineel geplaatst door dione
hee...is het vandaag "ouwe-thread-omhoogschop"-dag ? :P

Denk het...

Lang geleden heb ik eens een quadraverb, een multicom en een boss OS-2 pedaaltje gekocht van zo'n gabberkereltje ;).
Hoe heette hij ook alweer... D-one ofzo?

8o)

-C-

tijdje terug een tx802 van een zekere Robbie gekocht waar ik de zenuwen van kreeg 8o)

Origineel geplaatst door Ro9
Vorige week de nieuwe van ; Monolake.

Met optie op alle gear.

Als ik de antwoordkaart invul en opstuur.

De wát van Monolake?

Ah, cool. :)

Om niet helemaal offtopic te gaan maar even een kitlist van Robert Henke (die overigens ook heeft bijgedragen aan de totstandkoming van Ableton Live):

Roland Juno 6
Alesis Quadraverb
Yamaha SY 77
Cycling74 MAX/MSP/Jitter
Yamaha TG 77
Ensoniq ASR 10 R
Speck Filterbank
Lexicon PCM 80
Sequential Circuits Prophet VS
Ableton Live
PPG Wave 2.3
Oberheim Xpander
NED Synclavier II

ik heb wat gear gekocht van de acid junkies
die hadden toen nog een winkel in eindhoven.
ik heb mijn mijn korg Prophecy verkocht aan dj promo.

Origineel geplaatst door Ro9
Geintje, was het maar zo'n feest.
Had ik de kaart persoonlijk in zijn brievenbus geschoven.
Maar is idd een waanzinnig vette plaat, heel anders dan ik van monolake gewend ben.

monolake live is het allerdikste wat ik in 2005 heb gezien....en inderdaad, anders dan de standaard monolake....

Heb mijn MPC 60 van Rafe van Hoy, ik kende hem niet, maar hij heeft veel dingetjes gedaan in de biz. Is trouwens een Amerikaan, geen Nederlander.

Maar ik kwam er wel achter dat veel gasten zomaar wat lullen als het vorige eigenaren betreft...toen ik op zoek ging naar een MPC 60 heb ik wel drie advertenties gezien waarin de verkopers claimden dat ie van DJ Premier is geweest, terwijl ik zelf in een interview met Primo heb gelezen dat hij de zijne nooit heeft weggedaan.

Ik heb ooit nog plaatjes bij meneer Tiesto gekocht, toen ie nog bij Basic Beat werkte.

Phochos heeft mijn Electribe gekocht, vraag me af wanneer hij dat in deze thread gaat zetten :maffia: ;)

1. Een blokfluit van Corry Konings

2. Een elektrische bas triangel (mét MIDI) van Marianne Weber

3. De tamboerijn van Frans Bauer, inclusief geheugenuitbreiding van 128 Kb

4. Het allereerste 25 KHz hondenfluitje van Martin Gaus

5. En recent heb ik nog de cruise control overgenomen van Jim Bakkum (van Grease). Hij had hem in zijn auto ingebouwd waarmee hij van het podium afreed tijdens een voorstelling van Grease. Schijnt dat hij de cruise control (met lichte gebruikssporen) weer van Marco Bakker had overgenomen.

Back