j.baars
vintage eigenheimer

snirf,

man, hou nou gewoon eens op met zo ongelofelijk uit je nek te lullen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sommigen begrijpen muziek niet...
Niets is mis met het gebruiken van een preset, of het gebruiken van bekende muziek.
Het publiek wil vermaakt worden, en zal het een worst wezen wat er op het podium gebeurt.
Als het maar beweegt en als er maar geluid uit komt: het liefst bekende deuntjes.
Waarom zou je dan als muzikant nog moeite doen...?

Sommigen begrijpen muziek niet...
Niets is mis met het gebruiken van een preset, of het gebruiken van bekende muziek.
Het publiek wil vermaakt worden, en zal het een worst wezen wat er op het podium gebeurt.
Als het maar beweegt en als er maar geluid uit komt: het liefst bekende deuntjes.
Waarom zou je dan als muzikant nog moeite doen...?
Dit geldt absoluut voor het dance en DJ Tiesto/Armin van Buuren/Afrojack publiek..
Een CD-opzetter die achter cd spelers in zn handen klapt en het grote publiek haha klapt lekker mee

Zat wel eens te denken als ik in mijn nederige studiotje aan het klungelen was wat een ras muzikant wel niet voor geweldige muziek met mijn synths zou kunnen maken.
Helaas ben ik doof en blind geboren en heb nog eens 2 linkerhanden![]()
Je typt anders aardig voor een doofblinde met 2 linkerhanden ;-)
-C-

Hoewel Jarre zelf ook speelt als een dove blinde met 2 linker handen op zijn conderten, ben ik toch wel benieuwd naar wanneer er weer eens een nieuw studio album uitkomt. Het wordt wel weer eens tijd!

Je hebt ook een braille stuur op je motor?!
-C-

Misschien is het gebrek aan pwm op de ms-20 33 jaar lang een dealbreker geweestik zag trouwens bij de shadows een ms20 in de equinoxe clip.
en laat dat nou net een synth zijn, die JMJ pas sinds dit jaar in zijn studio heeft, wat ik ook wel bijzonder vond.
?

ik blijf het ook synthesizer greatest muziek vinden... erm, nee wag ff...wat een afgrijselijke muziek maakt die man toch....
heb het weer geprobeerd, maar helaas.......![]()

Maar goed: schijnt trouwens dat in een film (ik snap het ook nog niet helemaal?) genaamd "Le Dernier Plan" wel degelijk een MS-20 te zien was in Jarre's studio.