Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mijn favo was altijd de MD. Ik heb 'm onlangs verkocht... Voor techno-achtige dingen vind ik 'm nog steeds op eenzame hoogte, maar doordat ik onlangs wat meer de electrorichting in ben geslagen, kon ik 'm steeds minder gebruiken eigenlijk. Op de een of andere manier ademt de MD meer techno dan electro uit onder mijn vingers. De ER-1 blijft nog steeds erg leuk!Origineel geplaatst door Roel
ik heb daar een electribe voor
zijn een 9090 en een airbase te vergelijken?

Origineel geplaatst door gerrie79
hee, de MD gaat winnen van al die oude meuk![]()

Origineel geplaatst door Hazes
Owkay, Wat is jouw favo drumdoos en waarom nou juist die??? Samplers zijn even uitgesloten.

van de digitaalheid.Origineel geplaatst door resonance
als de kick uit de airbase net zo klinkt als de mbase zijn ze absoluut niet te vergelijken..
hoe de rest van de geluiden zijn uit de airbase weet ik niet ..
heb toen iig een mbase gekocht omdat ik nog steeds opzoek was naar een 909 kick zonder een 909 te willen kopen..
vond de kick uit de mbase wel erg vet, maar hij klonk een beetje plastic achtig en zeker na verkrachten bleef er niks van over
Ik heb wel eens wat met een TR-909 zitten pielen op de forummeetings (afluisterend op mijn eigen hoofdtelefoon) en ik vind die toch aanzienlijk dikker klinken dan een AiRBase. Het karakter van de JoMoX valt in mijn ogen/oren te omschrijven als kil en redelijk agressief (waar ik hem dan ook voor hebOrigineel geplaatst door dct
De kick uit de airbase komt naar mijn mening gewoon dicht in de buurt bij de kick uit een 909. Ik heb hier een airbase staan en ik gebruik wel eens samples van een 909. Voor de rest zijn alle geluiden uit de airbase goed te gebruiken. Ik vind alleen de snare niet zo geweldig. Ook bij oversturing blijft mijn kick gewoon rammen!!!!!!!
).Origineel geplaatst door Sly Dog
Tegenwoordig gebruik ik de AiRBase, bevalt prima, toffe sounds en genoeg editmogelijkheden.
Hij werkt alleen niet echt intuïtief met dat ene onnozele draaiknopje....
And to Yawgmoth:
Reserveer m alvast maar voor mij dan!![]()

Origineel geplaatst door Hazes
Er1 heeft wmb een van de beter prijs/kwaliteit verhoudingen van allemaal. Leuk doosje (soms wat beperkt, maar goed om erbij te hebben) tip: haal een ER1 eens door een sherman filterbank! Da's erg leuk kan ik je zeggen.