BananaWorld
Addicted to Music
Novation drumstation. Blijft toch een leuke bak. Al ben ik nog wel op zoek naar een leuke aanvulling, maar kan niet echt iets vinden. Misschien dat ik maar op zoek ga naar wat samples.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De perfecte drumdoos bestaat niet.....net zo dom als een perfect drumstel...
Ik stel hem gewoon elke keer weer samen uit de dozen die ik heb.
Ben nu in bezit van:
606
808
909
syncussion
drumtracks (met verschillende geluiden uit o.a. DMX en Linndrum)
modular dedicated drumsynth
Zal nog wel graag een Linndrum willen...
Heb een elektron gehad en dat was veel functies en weinig geluidskarakter.
grtzz Bruce

Wat ik bij de elektron miste was leven... Als je bijv een 606 loop aanzet kan je er makkelijk een 1/2 uurtje naar luisteren, maak je diezelfde loop op de elektron dan houd het na 15 minuten wel op.
Maareuh als Sheila E tot de mogelijkheden behoort dan wil ik die wel :ja:

) maar de md heeft zeker karakter qua sound!! maar kan me wel voorstellen dat de sound niet aanspreekt. hij past perfect in mijn, alles door alles midi CC setup.Kan iemand me misschien helpen met de keuze van welke drumdoos ik moet kopen?
Zelf dacht ik aan de tr-606.
Mijn budget ligt tussen de €0 en echt maximum €250 euro. (Op het moment niet echt hoog dus...)
Kan iemand zijn mening aub geven? Voor & nadelen van de drummachine, etc., ..
De genres die me interesseren: Goa trance/Psytrance, breakbeat (dnb,jungle), deep house, bepaalde electro, IDM.
Kan iemand me misschien helpen met de keuze van welke drumdoos ik moet kopen?
Zelf dacht ik aan de tr-606.
Mijn budget ligt tussen de €0 en echt maximum €250 euro. (Op het moment niet echt hoog dus...)
Kan iemand zijn mening aub geven? Voor & nadelen van de drummachine, etc., ..
De genres die me interesseren: Goa trance/Psytrance, breakbeat (dnb,jungle), deep house, bepaalde electro, IDM.