wat is jouw favoriete drumdoos

wat is jouw favoriete drumdoos

• novation drumstation

Stemmen: 15 3,6%
  • 909

Stemmen: 63 15,0%
  • 808

Stemmen: 69 16,4%
  • 707

Stemmen: 16 3,8%
  • 606

Stemmen: 13 3,1%
  • CR78

Stemmen: 6 1,4%
  • elektron machinedrum

Stemmen: 76 18,1%
  • jomox airbase

Stemmen: 17 4,0%
  • jomox Xbase

Stemmen: 14 3,3%
  • Korg ER-1

Stemmen: 24 5,7%
  • Linndrum

Stemmen: 15 3,6%
  • EMU drumulator

Stemmen: 5 1,2%
  • SCI drumtraks

Stemmen: 4 1,0%
  • Waldorf Attack

Stemmen: 11 2,6%
  • Anderszins

Stemmen: 72 17,1%

• Totaal aantal stemmers
    420
Ik ben meer voor zoiets:

mpmix057.jpg

anderzins

anderzins

RS7000 :D

ja maar dat is toch een all in one bladieblaaaa

klopt, maar ik gebruik em enkelt nog maar als supergruwelijke drumcomputer :L
en dan is dit toch wel de meest favoriete drumdoos die ik ooit heb gehad in de afgelopen 17 jaar 8~
helaas geen ring-mod erin dat had em net afgemaakt, maar gellukig zijn er daar ook andere truuken voor.

yiihhaaaaaaawwwwwww :mexico:

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ik ben meer voor zoiets:

mpmix057.jpg

Ik vind Portnoy maar een poepzak. Ik ben meer voor zoiets:

drumset.jpg

en ik ben meer voor drumdozen in deze thread ipv lelijke drumstellen.....:engel:

Ik heb op het moment geen drumcomputer.. Maar ik ben stiekum verliefd geworden op de 808 en de hi-hats van de 606.. Maar ik zou op het moment toch eerder voor de Machinedrum gaan vanwege zijn veelzijdigheid.. Sparen moet ik toch.. ;)

RY 30!!!! Onbegrijpelijk dat (bijna) niemand hem noemt. Geprikt in m'n micromod., beetje oversturen, en wat een geluid.
Raggen maarrrrr

Origineel geplaatst door Frer!k
RY 30!!!! Onbegrijpelijk dat (bijna) niemand hem noemt. Geprikt in m'n micromod., beetje oversturen, en wat een geluid. Raggen maarrrrr

Hehehe... de RY-30 staat in mijn geheugen gegrift dankzij de geveugelde uitspraak ooit hier gedaan:

"Ik had ooit een Yamaha RY30 Drumcomputer.
Wat een kutding! Klonk als een geit die constant staat te ruften en daarbij met hoofd op zijn voederbak mept.."

Dan sluit je iets toch niet goed aan denk ik... :D

Origineel geplaatst door Frer!k
Dan sluit je iets toch niet goed aan denk ik... :D

Dat zou ik ook zeggen....
Maarja, wat is er tegen ruftende geiten?

Mijn eerste drumdoosje was een Sony drumpad, geen midi maar wel een hooop fun....

ik ben ook voor de ry30. Lekkere bak, goede bediening. Al ben ik toch ook aan het sparen voor een vermona drm II, alleen al voor de 72 knopjes:W

Ik zoek nog een doos. Eentje waar ik makkelijk loopjes in knal. Met of zonder presets, liever met. Dat pruttelt dan lekker door terwijl ik mijn toetsen beroer.

Iemand ideeen? Heb Dr. Rhythm gehoord, verder nog voer? Wat gebruiken jullie? Ik heb al een Alesis DM5 met redelijk goeie samples, maar zoek juist een prutteldoos.

Probeer de KORG ER-1 mk.II maar eens. Heeeerlijk makkelijk bakkie, en klinkt óók nog eens gaaf + nie duur! (rond de €200,- incl. versturen vanuit Duitsland => Thomann)

0121125.jpg

Origineel geplaatst door Zoidsity
Probeer de KORG ER-1 mk.II maar eens. Heeeerlijk makkelijk bakkie, en klinkt óók nog eens gaaf + nie duur! (rond de €200,- incl. versturen vanuit Duitsland => Thomann)

Jep, dat is een heel lekker, heel direct en een heerlijk klinkend bakkie. Kan je lekker snel en zonder de handleiding ooit te lezen heerlijk snel heerlijke drumloopjes mee maken. Lekkere 'pop' en 'thud' bassdrums, pink, plonk, toeng geluiden en prima 909 achtige hatjes....voor mij vult ie de Machinedrum (de ultieme drumbak) prima aan.

Heerlijke bak voor op de bank ook trouwens...lekker aan de delayknop draaien terwijl je vriendin je raadselachtig en meewarrig aan zit te kijken.

Origineel geplaatst door bazziman
Heerlijke bak voor op de bank ook trouwens...lekker aan de delayknop draaien terwijl je vriendin je raadselachtig en meewarrig aan zit te kijken.

hahahahaha...

Back