De Allergrootste Anti-"De-grote-allesverslindende-......-thread"-thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nick nova

Resonator
De Allergrootste Anti-"De-grote-allesverslindende-......-thread"-thread

Kan iedereen aub ophouden met die "De-grote-allesverslindende-......-thread"- threads.
Ben ik de enige die het ermee heeft gehad?

:D hehehe, ik dacht al dat ik de enige was die na de derde "de-grote-...-thread" een sik ervan kreeg..

...had je d'r ook al aan gedacht dat je niet hoeft te kijken?

ik klik zelf altijd de "bekijk nieuwe berichten" link aan, maar dat soort threads heb ik nog niet 1 keer bekeken..

Als een onderwerp je niet interesseerd moet je er gewoon geen aandacht aan besteden.
Ieder z'n meug toch?

Origineel geplaatst door fuse
Als een onderwerp je niet interesseerd moet je er gewoon geen aandacht aan besteden.
Ieder z'n meug toch?
Op zich heb je wel gelijk, maar de titel van een thread zou wel een beetje de lading moeten dekken..

Deze thread is wat dat betreft niet zo'n goed voorbeeld

Een titel als "De-grote-ik-ben-een-fan-van-jarre-thread" geeft voor mij hetzelfde gevoel als bReEzAh en alleen maar hoofdletter titels. Iedereen zijn meug en het waait wel weer over.. :)

Post zélf leukere threads, zou mijn tip zijn... nu komt het een beetje zuur over! :eureka:

En ja... ik vind het soort thread-titels als van deze topic echt stúkken erger! Sensationalistisch, en nóg weet je niet waar het over gaat...

No offense mate! :biertje: (sorry JB, de breezer-smileys waren uitverkocht!)

Origineel geplaatst door fuse
Ieder z'n meug toch?
pesies....

Ik durf het bijna niet te vragen maar ik wilde graag nog,

"DE GROOTSTE NEDERLANDER ALLER TIJDEN OP EEN FARFISA ORGEL " openen,

mag dat nog.. :D

Het feit dat je hier alle zin én alle onzin (mits wel enigszins synth/muziek-gerelateerd) kwijt kan, heeft juist zijn charme.

Die ""onzin"-threads staan ook netjes geplaatst in de rubriek "algemeen", dus als je info zoekt over specifieke onderwerpen die voor jou wel interessant zijn dan kun je die in de betreffende rubrieken vinden. Duz...:L

Re: Oproep tot alle forumleden!

Re: Oproep tot alle forumleden!

Origineel geplaatst door nick nova
Kan iedereen aub ophouden met die "De-grote-allesverslindende-......-thread"- threads.
Ben ik de enige die het ermee heeft gehad?

Ben blij dat je er over begint, word er zelf ook wel een beetje gek van.

Heb zelf niet het gevoel dat het zuur overkomt.
In het begin is zoiets leuk. Op het moment dat iemand het idee gaat overnemen met de latente gedachte 'ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, maar ik wil toch graag ergens bijhoren', dan brokkelt de waarde en tevens de relevantie voor een naar kwaliteit strevend forum af.
Het blijft niet bij 2 of 3 van die topics. Toevallig merkte ik na het posten van dit bericht dat de 4 topics eronder begonnen met 'De grote...'. Het zorgt voor een algemene vervlakking, net omdat ze zo allesomvattend proberen te zijn, terwijl het onmogelijk is om alles in die thread te krijgen.

Nieuwe mensen die topics beginnen te lezen, worden nu aangetrokken door het populistische karakter van zulke onderwerpen, terwijl meer professioneel ingestelde mensen net gaan afhaken hierdoor.

Wat de titel van dit topic betreft, ik was aan het twijfelen of ik dit "De-grote-allesverslindende-'grote-allesverslinde-...-thread'-thread" zou gaan noemen, maar vond een 'Oproep aan'-thread iets duidelijker en origineler (hoewel zo'n titel nog gebruikt is in het verleden) en vooral bedoeld om wat reaktietjes uit te lokken (zodat mensen even zouden stilstaan bij hetgeen ze aanrichten door zulke threads te posten)

Een kat is een kat.

ik verduidelijk de titel wel even ...

Persoonlijk wordt ik soms kriegel van al die PC /software gerelateerde topics...

Of deze : "Wat is de beste synth voor..." :stupid :stupid

(zodat mensen even zouden stilstaan bij hetgeen ze aanrichten door zulke threads te posten)

Kun je mij aub uitleggen wat er d.m.v. zo'n thread-titel aangericht wordt dan ?
imo gaat het om de inhoud van de thread. Als we alle threads een waardeoordeel zouden moeten toekennen op basis van de titel, zouden er niet veel threads overblijven, terwijl de meeste threads die op dit forum te vinden zijn toch bol staan van de goede info !

Ik heb er trouwens nooit bij nagedacht dat er mensen zijn die aanstoot kunnen nemen aan een thread-titel. Excuses hiervoor.

Om dit te voorkomen, is het dan mss verstandiger om de titels voortaan te standaardiseren.
Heb je mss goede richtlijnen in gedachten hoe dit aan te pakken ?

(er zijn bijv. ook legio threads waarvan de titel begint met: "Help ! m'n............" bijv, levert dit ook een vervlakking op ?)

Ik ben voor ladingdekkende titels. Soms pas ik de titel ook even aan om het duidelijker te maken.

Origineel geplaatst door matt second
Ik ben voor ladingdekkende titels. Soms pas ik de titel ook even aan om het duidelijker te maken.

ik ben daar ook voor, en waardeer het ook dat er mod's zijn die dingen willen verduidelijken.
Maar of de titel van een thread nou begint met "De Grote...", of met "Help, m'n....", of whatever, de thread dient toch wel z'n doel ! (de info wordt er niet minder duidelijk door)

Op het moment dat iemand het idee gaat overnemen met de latente gedachte 'ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, maar ik wil toch graag ergens bijhoren', dan brokkelt de waarde en tevens de relevantie voor een naar kwaliteit strevend forum af.

Goh, het is ook wel echt een probleem om van wakker te liggen zeg. Laat diegenen die die allesverslindende threads willen lezen en/of hierin willen posten toch lekker hun gang gaan. Er wordt niemand slechter van. Oké, het is niet altijd even professioneel en/of artistiek verantwoord maar........so what. Er is in deze threads (voor zover ik me kan herinneren) tot nu niet één onvertogen woord gevallen, wat je niet van sommige andere threads kan zeggen.
Als jij zegt mensen dat mensen die erin posten "niks te vertellen hebben, maar wel ergens bij willen horen" vind ik dat nogal beledigend. Hou jij je nou voortaan lekker bezig met verheffende zaken die de kwaliteit van dit forum waarborgen in plaats van zo'n nietszeggend klaag-threadje te posten waardoor de waarde en relevantie afbrokkelen en laat andere mede-forumleden in hun waarde.

Origineel geplaatst door Bass
Persoonlijk wordt ik soms kriegel van al die PC /software gerelateerde topics...

Of deze : "Wat is de beste synth voor..." :stupid :stupid

Wat is de beste synth om je schoonmoeder het huis uit te krijgen :D

Ik kan me om veel dingen druk maken maar dit is echt het laatste,
dan klik je gewoon toch niet op die thread, of anders moet je een
Allergrootste Anti-"De-grote-allesverslindende-......-thread filter
maken zodat deze thread niet meer zichtbaar wordt.

Het is net een krant lezen je slaat de schreeuwende advertenties over en je
richt je alleen op wat jij interessant vind.. :geslaagd:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back