Heb zelf niet het gevoel dat het zuur overkomt.
In het begin is zoiets leuk. Op het moment dat iemand het idee gaat overnemen met de latente gedachte 'ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, maar ik wil toch graag ergens bijhoren', dan brokkelt de waarde en tevens de relevantie voor een naar kwaliteit strevend forum af.
Het blijft niet bij 2 of 3 van die topics. Toevallig merkte ik na het posten van dit bericht dat de 4 topics eronder begonnen met 'De grote...'. Het zorgt voor een algemene vervlakking, net omdat ze zo allesomvattend proberen te zijn, terwijl het onmogelijk is om alles in die thread te krijgen.
Nieuwe mensen die topics beginnen te lezen, worden nu aangetrokken door het populistische karakter van zulke onderwerpen, terwijl meer professioneel ingestelde mensen net gaan afhaken hierdoor.
Wat de titel van dit topic betreft, ik was aan het twijfelen of ik dit "De-grote-allesverslindende-'grote-allesverslinde-...-thread'-thread" zou gaan noemen, maar vond een 'Oproep aan'-thread iets duidelijker en origineler (hoewel zo'n titel nog gebruikt is in het verleden) en vooral bedoeld om wat reaktietjes uit te lokken (zodat mensen even zouden stilstaan bij hetgeen ze aanrichten door zulke threads te posten)
Een kat is een kat.