Ik wordt er helemaal GEK van!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
IMG_0243.jpg

....net een digitale camera in mijn bezit...

Voor ons, gearfanaten is een zonnebank overbodig! Wel goed smeren hoor met al die straling van je monitor!
Je camera lijkt het overigens te doen!
;)

meer koffie drinken daar worden je handen rustiger van...:koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie:

Als de camera op auto staat dan pakt hij bij slecht licht een langere
sluitertijd en krijg je van deze beelden.
Anders plaats de camera op een statief of gebruik de flitser

Re: Ik wordt er helemaal GEK van!!!

Ik ook.

Origineel geplaatst door Nolet
Spot the gear contest: Let wel foto is vaagjes met opzet! Anders wordt het TE makkelijk!

studioshit.jpg

IKEA STOEL :D

haha Jajaja RS7000!

grappig, ik had bij jou eerste foto al het idee dat ik een RS7k zag, kwam een beetje door die LCD kleur en rode lampjes.. :D

..en een dx200, Virus B, ION

..en een asbak die dringend geleegd moet worden!

damn, wat is dat ding met die ronde knoppen onder die Virus? grrr ik weet het niet... Leek op een SE-1 maar das niet zo denk ik.

Origineel geplaatst door Arv
damn, wat is dat ding met die ronde knoppen onder die Virus? grrr ik weet het niet... Leek op een SE-1 maar das niet zo denk ik.

das een Macbeth M3X!

Roken is goed voor de mens en goed voor de gear! Al die mensen die zo zuunig omspringen met hun spullen vind ik maar onzin! 'T zijn gebruiksvoorwerpen! Net als jezelf!

Origineel geplaatst door Digimod
IKEA STOEL :D
ehmn ik zie keith haring aan de muur en een chinees kamerscherm met "net" jasje en... ho! volgens mij zweven z'n speakers....
wel mooie vloer en hoge plinten..maar haal die zwembroek van je stoel. ik vind het aquarium wel mooi blauw maar d'r zitten geen vissen in...

Zie ik daar nog een Electrix Mo-FX, een Sennheiser HD495 hoofdtelefoon, iets van JoeMeek en een A-Open kast?

en volgens mij ligt daar rechts de nieuwe single van Boris... :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back