Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pas toen ik samson monitor stands had gekocht zijn mijn monitors
daadwerkelijk omgevallen.
ik krijg van Senseo last van mijn maag...4 real!
Mag ik vragen waarom ?
ik heb 'm wel eens aangeraakt en vond de bediening wel prettig.
De effecten zelf heb ik niet goed (genoeg) kunnen testen.
Senseo is het perfecte koffieapparaat voor mensen die geen koffie drinken. Mijn rato thuis is gemiddeld 1 kop per week. Mijn vrouw drinkt geen koffie. De rest gaat op aan visite. Dan is een Senseo een uitkomst.
senseo is echt (een 270 graden) bocht... geen stoere wild west mannen koffie iig 
toch geen flutgeluid? klinkt prachtig vind ik, ik heb de rackversie, veronderstel dat die hetzelfde klinkt? vind heel mooi stoer geluidJomox x-base09

?Qua synth vond ik de Roland SH101 maar niks. Toch niet in verhouding tot wat hij kost.
stoer man, lekker milieu vervuilenEen of andere compilatie CD met house nummers. Toen ik uit de winkel kwam in de CD player van de wagen gestopt, van elk nummer enkele seconden beluisterd, gehoord dat het troep was en dan maar uit pure frustratie door het raam van de wagen geworpen tijdens het rijden.
pcies... het is een soort 1/6e juno-106 maar dan met arp en seqQua synth vond ik de Roland SH101 maar niks. Toch niet in verhouding tot wat hij kost.

misschien kwam ie wel pcies terecht in een vuilnisbakstoer man, lekker milieu vervuilen

stoer man, lekker milieu vervuilen
)?
echt vind het zo'n goed klinkende monosynth
Roland SC-55 sound canvas

Roland SC-55 sound canvas
Dat ding heb ik ooit eens gekregen van iemand, is idd behoorlijk waardeloos (letterlijk en figuurlijk)