Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

pas toen ik samson monitor stands had gekocht zijn mijn monitors
daadwerkelijk omgevallen.
bewaar ironie liever voor het strijken van t-shirts

pas toen ik samson monitor stands had gekocht zijn mijn monitors
daadwerkelijk omgevallen.

Oei dat is wel triest. Grappig zoals je het schrijft, maar je zal er niet om gelachen hebben. Nu misschien wel

ik krijg van Senseo last van mijn maag...4 real!

moet je de Idee koffie nemen, daar zijn alle olie-en die dat veroorzaken
uitgehaald (maar niet de caffeinne),
nadeel van een perculator zou zijn dat het water boven het kookpunt komt heb ik weleens gelezen....

Senseo is het perfecte koffieapparaat voor mensen die geen koffie drinken. Mijn rato thuis is gemiddeld 1 kop per week. Mijn vrouw drinkt geen koffie. De rest gaat op aan visite. Dan is een Senseo een uitkomst.
:dubbel: senseo is echt (een 270 graden) bocht... geen stoere wild west mannen koffie iig :D

maar het meest waardeloze apparaat... dat was toch wel de MC-303...

Jomox x-base09
toch geen flutgeluid? klinkt prachtig vind ik, ik heb de rackversie, veronderstel dat die hetzelfde klinkt? vind heel mooi stoer geluid

Een of andere compilatie CD met house nummers. Toen ik uit de winkel kwam in de CD player van de wagen gestopt, van elk nummer enkele seconden beluisterd, gehoord dat het troep was en dan maar uit pure frustratie door het raam van de wagen geworpen tijdens het rijden.

Ik zou een moord doen voor een SH-101 :D

Een of andere compilatie CD met house nummers. Toen ik uit de winkel kwam in de CD player van de wagen gestopt, van elk nummer enkele seconden beluisterd, gehoord dat het troep was en dan maar uit pure frustratie door het raam van de wagen geworpen tijdens het rijden.
stoer man, lekker milieu vervuilen

Is mijn gehoor echt zo slecht geworden?

Is mijn gehoor echt zo slecht geworden?

Edit, JONG!

Qua synth vond ik de Roland SH101 maar niks. Toch niet in verhouding tot wat hij kost.
pcies... het is een soort 1/6e juno-106 maar dan met arp en seq :D
misschien kwam ie wel pcies terecht in een vuilnisbak :P

Nog altijd beter dan een andere weggebruiker in mekaar timmeren, zoals de laatste tijd hier in Antwerpen bijna dagelijks gebeurt... (Voor alle duidelijkheid, niet door mij :D)

?
echt vind het zo'n goed klinkende monosynth

Ieder zijn smaak. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er ook een Jupiter 6 en MonoPoly in de studio stond. In vergelijking daarmee vond ik hem dus niks.
Heb hem destijds verkocht voor 250 euro, achteraf gezien geen goeie beslissing als je ziet wat er nu voor gevraagd wordt.

Roland SC-55 sound canvas

Dat ding heb ik ooit eens gekregen van iemand, is idd behoorlijk waardeloos (letterlijk en figuurlijk)

Zo wat? Ik weet nog goed toen ik mijn eerste soundcanvasje kocht, ergens 1994 ofzo... Ik heb dat ding echt figuurlijk tot op het bot uitgemolken.
Je kon er stiekem best veel mee qua edit mogelijkheden, maar dan moest je wel even heel goed zoeken...

Maargoed, nu, in deze tijd kun je er inderdaad niet veel / gewoon niks meer mee.

Maar voor mij is het wel een van de meest waardevolle apparaten geweest in m'n leven! :okdan:

Back