Volgens mij zijn er al een buts topics over dit geweest, met het anti-drugs volk dat in de haren vloog met "een jointje op z'n tijd is wel lekker"-volkOrigineel geplaatst door cloudman
synths openvijzen en kijken of er nog pakjes inliggen van de vorige eigenaar
over drugs gesproken... sommigen denken maar te kunnen muzikaal presteren onder de invloed van drugs.
. Je hebt gewoon 2 scholen - zij die beweren dat drugs de geest openstelt voor andere mogelijkheden en zij die beweren dat ze geen drugs nodig hebben om goede muziek te maken, en dat hun muziek daarom beter is. Als ik mezelf moet geloven is een jointje goed te pruimen, maar niet als ik in de studio zit; het werk gaat dan nergens meer naartoe, ik word trager en het klinkt er ook niet beter op.
Drugs en talent hebben het verband dat het eerste het laatste behoorlijk schijnt te kunnen vern**ken, en dat het laatste het eerste neemt uit angst voor een writer's block. IMHO natuurlijk.sommige deden dat ook. Wat is hier het verband met talent? (niets misschien, maar sommigen leggen toch de link?)
En dan nog met 2 in de studio kunnen zitten? Dan moet je toch echt wel op dezelfde golflengte liggen, anders gaat het goed hard fout, denk ik zo. Drugs is in de eerste plaats een versterker van emoties, en als je niet allebei hetzelfde voelt kun je versterken wat je wilt, maar dan kom je alleen maar verder uit elkaar te liggen.De chemische broertjes bijvoorbeeld... ik las dat ze ooit een karrevracht aan heroine of zo naar binnen gooiden wanneer ze hun platen maakten.

of musicalster of weetikveelwatofwie bent waar iedereen op wacht......