cloudman
ex nihilo creatum ens
Stel: je hebt geen knijt talent, en je weet het! Waar kan je nog geraken met muziek?
Een beetje een rare vraag, maar een beetje een nadere verklaring:
Je hebt dus geen talent, en weet het van jezelf. Toch heb je een comfortabel studiootje bijeengespaard.
Zou je toch nog kunnen een degelijk trackje op de wereld zetten?
Kan het met studie en oefening ook bereikt worden?
Ik lees hier zo dikwijls: het gaat om de schilder, niet de kwast en de verf. Klopt dit? altijd?
Owkee, het hoeft niet gezegd dat je zonder talent wel beroemd kan worden
Kan je zonder talent dus wel je ei kwijt?
Eens benieuwd wat jullie mening is. En of je vindt van jezelf dat je talent hebt?
Ik wil het graag weten
(Ik heb niet echt iets gevonden dat hier echt over ging via de zoekfunctie)
Een beetje een rare vraag, maar een beetje een nadere verklaring:
Je hebt dus geen talent, en weet het van jezelf. Toch heb je een comfortabel studiootje bijeengespaard.
Zou je toch nog kunnen een degelijk trackje op de wereld zetten?
Kan het met studie en oefening ook bereikt worden?
Ik lees hier zo dikwijls: het gaat om de schilder, niet de kwast en de verf. Klopt dit? altijd?
Owkee, het hoeft niet gezegd dat je zonder talent wel beroemd kan worden
Kan je zonder talent dus wel je ei kwijt?
Eens benieuwd wat jullie mening is. En of je vindt van jezelf dat je talent hebt?
Ik wil het graag weten

(Ik heb niet echt iets gevonden dat hier echt over ging via de zoekfunctie)

) zullen gestart zijn met een tracker omdat ze de muziek gewoon gaaf vonden. Op het moment dat de rest van de scene ze respecteerde zouden ze misschien op hardware overstappen. Maar op dat moment hadden ze al hard gewerkt - creation is 90% perspiration and 10% inspiration - en was de overstap te doen. Noem je dat talent, als je het zelf hebt ontwikkeld? Het kan gewoon het harde werk en de oefening zijn, maar "een beetje gevoel" er voor hebben werkt natuurlijk ook goed. Al hoef je daar bijvoorbeeld niet zoveel mee te doen, da's gewoon een kwestie van genetica en interesses.
. Muziek is zoveel tegelijk, en zeker electronische muziek waar je als enkeling een hele hoop jassen aan moet trekken; je zult misschien niet overal talent voor hebben, maar doorzettingsvermogen doet een hoop goed.
Natuurtalenten (mensen die van in de wieg al guitar speelden) zijn hier zeldzaam, vrees ik. ..Of... iemand een natuurtalentje hier?