[De grote verhalen thread] Er was eens.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hij -overigens zeer terecht- in een heel diep ravijn stortte
het ravijn was oneindig diep, zodat hij maar bleef vallen
want raakt hij de grond en gaat ie dood.. dan vindt ie wel weer een manier om op TV terug te komen en dat moeten we niet hebben
hij blijft dus vallen en niemand weet waarheen.. ook hij niet, ria niet, niemand niet

Na uren vallen zag Mart ineens licht aan het eind van het ravijn. Het bleek een kangoeroe met een lavalamp in de buidel te zijn. Mart viel de buidel in, zocht naar de tepel en hapte recht in een

scheve schaats. ai dat deed pijn zeg..
de alwetende verteller van dit verhaal werd wakker uit zn droom en besefte dat mart natuurlijk nog steeds aan hetvallen was.. nooit stopt hij meer met vallen

de dokter noemt het een evenwichtsziekte, vertelde mart de verteller , in vertrouwen.
maar ik weet wel beter. ik heb de vallende ziekte.
kan niets vastpakken, alles valt , altijd lege zakken, het is een hel, gelukkig dat ik ria heb , anders

luitjes in de chat de wereld niet redden
"DUS!" ,dacht harry in zn kruisloze pinopak, "ga ik nu maar s ff lekker wat eten"

en hij nam een hap uit ria, die net haar eigen kruis aan het lozen was. "Taaie hap", dacht Harry, maar

taaitaai vond ie wel lekker
en alhoewel wat wijd, die pruim van ria is best lekker op zn tijd
maar niet deze tijd voegde hij er snel aan toe en kotste over

z'n nieuwe italiaanse berlusconi bordeelsneakers.
shit alle heiligen nog an toe, ook dat nog , DE SPAANSE INQUISITIE !

Daar kwam het grote, tot de tanden bewapende leger van Schout Brommers, bekend geworden door het ruimen van het Knoppendraaijersgilde op Geijle donderdag. Brommers hief ten teken van de aanval het glas, en daar kwam de hele horde op Harry afhollen...

Zoow, zei Harrie, wat denken we te gaan doen?????!!

de inquisitie hield op met bestormen en nam een overpeinzende houding aan...........

waarop het opperhoofd zei ¨ Camarero ,......... tres bieeros´, tres chickas gorgias, .....

harrie moest even nadenken, en zei, ik denk dat we wel tot overeenstemming kunnen komen, is het met mayo of zonder..............

scalp?, met een groot mes ondeed hij allen vlug van hun voorhuid en aanpalend haardeel. hij bond de scalps aan z'n gordel , sprong op een toevallig langskomend paard en stoof weg"hi ho silver"!
verslagen keek de spaanse inquisity hem na:" we hebben ons een loer laten draaien. ja en het bier was geeneens koud".

NIEUWE VOORHUID !
Ze zetten een strik en vingen Sugar Lee Whopper, die ze stroopten en waar ze de meest funky voorhuidjes uitknipten. Zo trots als een pauw liepen ze te pronken met de nieuwe lapjes door

in het Colloseum in Rome teeringtubbie Lala voorhuiden begon te verzamelen. Het was niet de gewoonte om van verliezers bij de gladiator toernooien om de voorhuid te scalperen. Maar ala, dacht Nero, laten we dat maar introduceren, voordat die Spaanse gasten van de Inquisitie gaan denken dat ze dat hadden bedacht. Mooi niet! Want opeens, zomaar uit het niets kwam daar...

PVD Mart Smeets ALWEER ten tonele
vlug herinnerde iemand hem eraan dat ie aan het vallen was naar niemand weet waar en dan oneindig ver..

de spanjaarden organiseerden een bridgetoernooitje met en in rome om te beslechten wie nou dat geweldige idee van de voorhuidscalperij mocht claimen

waarbij het bridgetournooi uiteinelijk werdt gewonnen door the one and only Pope, gekke Henk van den broeckhoest.
maar helaas , de overwinningsroes was slechtsven korte duur, er kwam al zwarte rook uit de schoorsteen,................ ¨ Snel Sterven¨, Dacht Pope gekke Henk, ...¨ Anders ben ik te laat¨..

..maar wacht, daar hoort een thema-song bij! Daar is iemand met een yamaha keyboard, zou hij misschien...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back