[De grote verhalen thread] Er was eens.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...toen men nog naar Jesus Christ 'R Us ging, de religigant, om een jesus action doll te circuitbenden. Dat was de tijd waarin men tot inzicht kwam dat....

...kwam de zwaar gestresste olifant tot de conclusie dat het toch maar es tijd was om de prozac aan de kant te gooien en de waarheid onder ogen te zien:

Analoog is .....

-C-

..en dat was de olifant ZELF al, vandaar dat ie besloot om ècht pro te gaan en hij snelde naar de Free Record Shop alwaar hij de nieuwste versie van topprogramma MagixMusicMaker haalde.
Dolgelukkig met zijn 'eindelijk-professionele-software' muziek maakte hij zijn eerste demo die hij...

Assen waar dj conflict ze persoonlijk ook nog even hun resterende ledematen afhakte en ze opsloot in kleine kinder kelders...en daar was het zekerz niet fijn vertoeven,elke middag tussen 13:00 en 14:00 werd er altijd....

Sjeijk als hoofdgerecht... :D waarna....

Origineel geplaatst door Slipperman
sorry maar vind het brutus verhaal leuker ;) komt hie rook een hoorspel uitvoering van?:)
riep een klein vervelende mannetje met een piepstemmetje die, zonder dat sjeijk en conflikt het in de gaten hadden, de hele tijd al hoog aan het plafond boven hun tafel hing aan een paar zware kettingen...
"ey, lullo!" riep conflict, "wat in de hel doe jij daar?" ..."en doe dat stuk rubberen masker eens van je kop!" schreeuwde sjeijk! ...waarop het mannetje zei:

"ik ben tony banks" "Ik zal jullie monden open doen vallen met mijn toestenspel"
...

...een huidaanvretende, adembenemende, ozonlaag vernietigende, hemel verduisterende orgie van stank!
Gelukkig kwam manusje-van-alles Johnny Busca op het lumineuze idee om....

[ot]modje pestuhhh![/ot]

-C-

.......een Glorix wc-blok aan slipperman's aars te hangen. Dit in combinatie met de standaard luchtdruk die slipper verspreid, zorgde ervoor dat de stankorgie in een mum van tijd gereduceerd was tot een hoopje zieligheid, vergelijkbaar met JB achter een rompler.
Hierna vielen alle aanwezigen in een diepe, droomloze slaap.

Pas op de elfde dag ontwaakten ze, waarna ze met z'n allen braaf een kopje oploskoffie dronken. Toch begon het te jeuken om weer iets spannends te ondernemen, en dus gingen Sjeijk en Conflict naar........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back