Verdwenen leden?

Niet verdwenen, maar door huiselijke omstandigheden weinig tijd voor andere dingen. En ook niet veel zin om daarmee bezig te zijn, dat ook wel een beetje. Ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat worden en ik binnenkort iedereen hier weer volop kan vervelen met m'n berichtjes. :D

Hmm,andere naam, met een schone lei beginnen.
Alsof je uit de gevangenis komt.
Ik zou rap ontmaskerd worden met mijn commentaar in de contest.🦛

Nu we het er toch over hebben, er zijn meer mensen die al een hele tijd hier niet meer zijn. Bijvoorbeeld @BlackEyed en @Robi om een paar te noemen.
Was Robi niet overleden? Of was dat een ander lid dat veel chatte met Gloomy

Skeletum heeft sf zelfs verlaten, zal me echter niks verbazen als hij onder een nieuwe naam mee doet met de sf contest 😂
Ik denk het niet.
Een admin stuurde Skeletum een pm met het verzoek om zijn toon te minderen. De respons wat "dat we niet in China leven".
Volgens de mythe escaleerde de discussie en werd hij verbannen naar een heropvoedingskamp in Tibet. Daar mediteert hij - volgens geruchten - samen met BamBam en Monopoly over de existentiële vraag; wat warmer klinkt... analoog of digitaal?

Space Chicken is wel overleden.. Vaarwel, lieve vriend

Robi was een paar dagen terug nog levend.. post regelmatig op SC en YT maar is niet zoveel hier meer.

Ik heb nog afentoe contact met Posy aka Skies. Daar hebben we hier ook al jaren niets meer van gehoord of gelezen.. Maakte altijd al superleuke dingen in de K# draad voor anderhalve man en 'n paardenkop... maar op YT krijgen zijn werkjes wel veel aandacht.. 377k volgers

Skeletum heeft sf zelfs verlaten, zal me echter niks verbazen als hij onder een nieuwe naam mee doet met de sf contest 😂
Horen, zien, zwijgen wat betreft deze SFer. Ik denk dat veel mensen hem op de negeer hadden.. It's lonely at the top.. :D

Laatst gewijzigd:
Ik denk het niet.
Een admin stuurde Skeletum een pm met het verzoek om zijn toon te minderen. De respons wat "dat we niet in China leven".
Volgens de mythe escaleerde de discussie en werd hij verbannen naar een heropvoedingskamp in Tibet. Daar mediteert hij - volgens geruchten - samen met BamBam en Monopoly over de existentiële vraag; wat warmer klinkt... analoog of digitaal?
Hahaha dit is wel erg komisch. :halleluja

Nee, dat was Space Chicken, oftewel ED-Sarin, oftewel gewoon Eduard Sarens. Hij was een fijne jongen, ik mis zijn bezoekjes.

Ondergetekende was ook een tijdje van het forum, hebben jullie mij toen ook gemist??:engel:

Een aantal verdwenen leden zijn voor het laatst in de buurt van dit busje gezien

1734122286877.png

Ondergetekende was ook een tijdje van het forum, hebben jullie mij toen ook gemist??:engel:

Die sigarenlucht, toen ik de doos van de teruggestuurde mixer openhaalde had ik wel willen missen.. :D Deze avatar is daardoor wel representatiever dan de badjas versie.. Was je weg dan?? :L

Back