Het valt mij op dat @Patat Met en @Disharmonic hier al een tijd niet meer gepost hebben. Weet iemand of er iets aan de hand is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Was Robi niet overleden? Of was dat een ander lid dat veel chatte met GloomyNu we het er toch over hebben, er zijn meer mensen die al een hele tijd hier niet meer zijn. Bijvoorbeeld @BlackEyed en @Robi om een paar te noemen.
Blieper een tijd geleden nog contact mee gehad.Er zijn er meer die je niet meer ziet @bliepertronic is er ook eentje.

Ik denk het niet.Skeletum heeft sf zelfs verlaten, zal me echter niks verbazen als hij onder een nieuwe naam mee doet met de sf contest![]()
Space Chicken is wel overleden.. Vaarwel, lieve vriendWas Robi niet overleden? Of was dat een ander lid dat veel chatte met Gloomy
Horen, zien, zwijgen wat betreft deze SFer. Ik denk dat veel mensen hem op de negeer hadden.. It's lonely at the top..Skeletum heeft sf zelfs verlaten, zal me echter niks verbazen als hij onder een nieuwe naam mee doet met de sf contest![]()

Hahaha dit is wel erg komisch.Ik denk het niet.
Een admin stuurde Skeletum een pm met het verzoek om zijn toon te minderen. De respons wat "dat we niet in China leven".
Volgens de mythe escaleerde de discussie en werd hij verbannen naar een heropvoedingskamp in Tibet. Daar mediteert hij - volgens geruchten - samen met BamBam en Monopoly over de existentiële vraag; wat warmer klinkt... analoog of digitaal?

Nee, dat was Space Chicken, oftewel ED-Sarin, oftewel gewoon Eduard Sarens. Hij was een fijne jongen, ik mis zijn bezoekjes.Was Robi niet overleden? Of was dat een ander lid dat veel chatte met Gloomy
Ik mis vooral die vorige fotoOndergetekende was ook een tijdje van het forum, hebben jullie mij toen ook gemist??![]()
Ik miste je kamerjasfotoOndergetekende was ook een tijdje van het forum, hebben jullie mij toen ook gemist??![]()

Ondergetekende was ook een tijdje van het forum, hebben jullie mij toen ook gemist??![]()
Deze avatar is daardoor wel representatiever dan de badjas versie.. Was je weg dan?? 
Nu we het er toch over hebben, er zijn meer mensen die al een hele tijd hier niet meer zijn. Bijvoorbeeld @BlackEyed en @Robi om een paar te noemen.