Verdwenen leden?

uit een tijd dat er hier regelmatig hoog oplopende ruzies waren tussen leden en/of moderators met soms (permanente) bans en slaande deuren waarbij leden via een omweg soms toch weer terugkwamen (soms na nog tig keer geband te zijn met hun 'alts').
[GRIN ON] Dat waren nog eens tijden... :D [GRIN OFF]

Over de doden niets dan goeds.. .
Wie dat spreekwoord uitgevonden heeft... 🙄

Zouden er ook "verdwenen leden" zijn die nog altijd hier lurken of een nieuwe account hebben aangemaakt die iedere keer dat deze draad omhoog komt hopen dat zij worden gemist en genoemd?
raphie, 100%! 🤪🤪🤪

Dank voor de belangstelling. Even wat uitleg: sinds dat filosofische en wetenschappelijke discussies hier op ons forum in de ban zijn gedaan, heb ik het Wetenschapsforum (dat nu Sciencetalk heet) maar weer eens opgezocht. Daar raakte ik al snel verzeild in een discussie over mogelijke semi-klassieke verklaringen voor de rest-precessie van het perihelium van Mercurius. En dat gaf weer aanleiding mij te verdiepen in de Lagrangiaanse en Hamiltoniaanse mechanica. Maar dit groeit me inmiddels allemaal boven het hoofd. Het is intellectuele topsport, en dat wordt me op mijn oude dag te gek. Aan mijn andere hobby's kom ik zo niet meer toe. Zal vandaag wat knopen doorhakken zodat ik mijn synth-hobby weer op kan pakken. ;)

Dank voor de belangstelling. Even wat uitleg: sinds dat filosofische en wetenschappelijke discussies hier op ons forum in de ban zijn gedaan, heb ik het Wetenschapsforum (dat nu Sciencetalk heet) maar weer eens opgezocht. Daar raakte ik al snel verzeild in een discussie over mogelijke semi-klassieke verklaringen voor de rest-precessie van het perihelium van Mercurius. En dat gaf weer aanleiding mij te verdiepen in de Lagrangiaanse en Hamiltoniaanse mechanica. Maar dit groeit me inmiddels allemaal boven het hoofd. Het is intellectuele topsport, en dat wordt me op mijn oude dag te gek. Aan mijn andere hobby's kom ik zo niet meer toe. Zal vandaag wat knopen doorhakken zodat ik mijn synth-hobby weer op kan pakken. ;)
Klinkt als een Jiskefet aflevering

Zie nu pas dat ik genoemd wordt in dit topic.
Ik schrok wel even....
Ben hier niet meer echt actief.
Vond het altijd wel erg leuk hier.
Heb echter ook wat meer andere prioriteiten etc gekregen.

Aan de Soundcloud en Youtube links te zien nog wel volop muziek aan het maken! :okdan:

is het hier dan toch een soort China? 🤪(Bukt vast om een mod te ontwijken)

Back