Verdwenen leden?

@Black_Eyed Misschien kunnen de mods je oude account wel mergen met je nieuwe account?

Zouden er ook "verdwenen leden" zijn die nog altijd hier lurken of een nieuwe account hebben aangemaakt die iedere keer dat deze draad omhoog komt hopen dat zij worden gemist en genoemd?

Here´s Johnny! :D

1000020033.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Zouden er ook "verdwenen leden" zijn die nog altijd hier lurken of een nieuwe account hebben aangemaakt die iedere keer dat deze draad omhoog komt hopen dat zij worden gemist en genoemd?
who cares? whohohahahah!

Lurken in het nederlands betekent wat anders dan jij bedoelt.
Dus kijk maar uit voor de spelling nazis die hier op de loer liggen.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Dus kijk maar uit voor de spelling nazis die hier op de loer liggen.
Als spellingsobersturmbannführer maak ik me daar niet veel zorgen over :D

Maar voortbordurend hierop, zouden er leden zijn die niet vaak of niet opzienbarend genoeg postten die ineens gestopt zijn waarbij niemand het echt opviel en die nu gewoon dood zijn?

Zoveel potentieel drama!

Ja, ik heb niet goed geslapen vannacht.

Denk van wel.
Vraag me of of bv 6track nog leeft.

Ik heb ook niet zo goed geslapen door jeuk aan mij anus.
Maar goed dat ga ik natuurlijk niet hier vermelden :)

Ik zie niet in wat daar allemaal zo leuk aan is. Leden die hier posten of vroeger hebben gepost zijn ook gewoon mensen. Dat je je dan afvraagt hoe het met die of die zou zijn wanneer je een tijds niets meer van het betreffende lid gehoord hebt lijkt me niet meer dan normaal. Maar goed - de tijden veranderen en lang niet altijd ten goede.

Nou, in dit geval ben ik oprecht benieuwd. Juist in het vluchtige en semi-anonieme internet kunnen mensen makkelijk stilletjes verdwijnen om allerlei redenen. En er is hier natuurlijk een stuk geschiedenis dat jij waarschijnlijk niet heb meegekregen uit een tijd dat er hier regelmatig hoog oplopende ruzies waren tussen leden en/of moderators met soms (permanente) bans en slaande deuren waarbij leden via een omweg soms toch weer terugkwamen (soms na nog tig keer geband te zijn met hun 'alts').

bans en slaande deuren waarbij leden via een omweg soms toch weer terugkwamen (soms na nog tig keer geband te zijn met hun 'alts').
Over de doden niets dan goeds.. iedereen blijkt te kunnen veranderen.. ik zeg verder niks.. Sommige mods schijnen het niet eens door te hebben.. :bekdicht: (of toch gedoogd?? :))

6 trak heb ik na zijn vertrek nog weleens contact mee gehad op SC.. electroshockpiggybank
Voor zover ik weet post hij niet onder een nieuwe nick..

Dat is de andere kant van het verhaal. Menselijke contacten zijn zelden zonder problemen. Maar al dan niet gespeelde onverschilligheid lijkt mij niet de oplossing.

Nee - hij is hier laatst gesignaleerd op 4 oktober 2024. En heeft ook niet meer geantwoord op een Privébericht dat ik hem gestuurd heb...

Laten we hopen dat ie even een break van SF heeft genomen. Hij ving ook weleens wat wind hier.
Vond hem positieve inbreng geven.

Dat Patat Met het ook over andere zaken dan synths alleen wilde hebben werd hem niet in dank afgenomen.

Back