@Black_Eyed Misschien kunnen de mods je oude account wel mergen met je nieuwe account?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga het ze vragen, eigenlijk niet aan gedacht, thx.@Black_Eyed Misschien kunnen de mods je oude account wel mergen met je nieuwe account?
En het is gelukt. Bedankt voor de tip!Ga het ze vragen, eigenlijk niet aan gedacht, thx.

who cares? whohohahahah!Zouden er ook "verdwenen leden" zijn die nog altijd hier lurken of een nieuwe account hebben aangemaakt die iedere keer dat deze draad omhoog komt hopen dat zij worden gemist en genoemd?
Als spellingsobersturmbannführer maak ik me daar niet veel zorgen overDus kijk maar uit voor de spelling nazis die hier op de loer liggen.

Ja, ik heb niet goed geslapen vannacht.

Over de doden niets dan goeds.. iedereen blijkt te kunnen veranderen.. ik zeg verder niks.. Sommige mods schijnen het niet eens door te hebben..bans en slaande deuren waarbij leden via een omweg soms toch weer terugkwamen (soms na nog tig keer geband te zijn met hun 'alts').
(of toch gedoogd??
)