Verdwenen leden?

De mods stasi-praktijken verwijten bij het verwijderen van off topic posts is meestal niet zo handig. Tenminste, dat is het laatste dat ik van hem zag voor 'ie de ban in ging :D
Arme Morthy; gedeporteerd naar een goelag. :D
Ze hebben daar vast ook geen synths 8D 8D 8D

Ik mis btw @Jan (Gloomy) sinds ie zichzelf aan het herontdekken is een andere dimensie.
Of komt ie soms nog effe om de hoek kijken?

@trash mis ik het meest.
Een hoog getalenteerde producer uit Eindhoven.
Had vroeger veel releases in verschillende muziekstijlen onder verschillende peseudoniemen maar hij lijkt ook helemaal gestopt met muziek uitbrengen:
2017 nog iets maar dat waren oude tracks volgens mij.

Voor het laatst op het forum gezien op januari 2009.
We zaten rond die tijd regelmatig met een groepje leden in de sf chat over muziek te ouwehoeren
Was een leuke tijd

hier kun je toch nog even van blieper genieten ;)

misschien zou ik er van kunnen genieten na het innemen van een coctail met crack, ghb, heroine en het snuiven van wat tafelzout.. maar dat doe ik toch maar liever niet 😄

misschien zou ik er van kunnen genieten na het innemen van een coctail met crack, ghb, heroine en het snuiven
Lekker klappertanden.. :D

oh.. nee, wacht.. dat was met pillen geloof ik.. Toch hoor ik liever een ander muziekje dan. :)

Laatst gewijzigd:
Arme Morthy; gedeporteerd naar een goelag. :D
Ze hebben daar vast ook geen synths 8D 8D 8D

Ik mis btw @Jan (Gloomy) sinds ie zichzelf aan het herontdekken is een andere dimensie.
Of komt ie soms nog effe om de hoek kijken?

Ja man @Dorian Urac om de zoveel weken klik ik nog eens op het belletje. Alles oké, ik "over"-leef :)

Heel lief van je, dank je wel.

Allez, à la prochaine.

Back