Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey da's jammer, ik weet de reden niet, maar wie gaat ons dan zo consistent op de hoogte houden van plugin deals.
Is er weleens sprake van hercontact en verzoening?
Naar verluid is die alweer enige tijd actief onder een andere naam.Een ander sf icoon wat niet meer op SF zit is Six-trak, ook iemand die het goed bedoelde maar vaak niet begrepen werd. Long life the Cuntest!
Six! Ben jij er weer?Naar verluid is die alweer enige tijd actief onder een andere naam.
Hangt er vanaf, soms is het inderdaad een afkoelingsperiode vanwege meerdere waarschuwingen. Sommigen maken het te bont en dan is het meteen een perma-ban. En sommigen vragen er zelf om.is een ban meteen permanent of is er zoals in games bijvoorbeeld eerst een "warning ban" van een week of maand en pas de 2e of 3e keer permanent

Zo te zien ook "in de ban" en in juli 2025 voor het laatst actief hier.@bliepertronic schiet me opeens te binnen, die heb ik al een paar jaar niet meer gezien
Ik mis R-ond nog steeds. Is ondertussen al jaren geleden op veelste jonge leeftijd overleden. Heb hem 2x mogen ontmoeten en dat waren bijzondere ontmoetingen. Vooral zijn manier van schrijven hier op SF bracht nog weleens wat verontwaardiging bij sommige leden (met name nieuwe leden) maar de oude gaarde wist precies wat hij bedoelde.