Verdwenen leden?

1778656358271.png

Ja, ik zag het, maar weet niet waarom.
Hij kan af en toe wat cru uit de hoek komen, maar een ban niet verwacht.

De mods stasi-praktijken verwijten bij het verwijderen van off topic posts is meestal niet zo handig. Tenminste, dat is het laatste dat ik van hem zag voor 'ie de ban in ging :D

Ik mis R-ond nog steeds. Is ondertussen al jaren geleden op veelste jonge leeftijd overleden. Heb hem 2x mogen ontmoeten en dat waren bijzondere ontmoetingen. Vooral zijn manier van schrijven hier op SF bracht nog weleens wat verontwaardiging bij sommige leden (met name nieuwe leden) maar de oude gaarde wist precies wat hij bedoelde.

Een ander sf icoon wat niet meer op SF zit is Six-trak, ook iemand die het goed bedoelde maar vaak niet begrepen werd. Long life the Cuntest!

Ik vond coinoperator wel een aardig nieuw lid.. Ook wel uitgesproken idd. Is er weleens sprake van hercontact en verzoening?

is een ban meteen permanent of is er zoals in games bijvoorbeeld eerst een "warning ban" van een week of maand en pas de 2e of 3e keer permanent
Hangt er vanaf, soms is het inderdaad een afkoelingsperiode vanwege meerdere waarschuwingen. Sommigen maken het te bont en dan is het meteen een perma-ban. En sommigen vragen er zelf om.

Ik mis R-ond nog steeds. Is ondertussen al jaren geleden op veelste jonge leeftijd overleden. Heb hem 2x mogen ontmoeten en dat waren bijzondere ontmoetingen. Vooral zijn manier van schrijven hier op SF bracht nog weleens wat verontwaardiging bij sommige leden (met name nieuwe leden) maar de oude gaarde wist precies wat hij bedoelde.

Idem, idem, idem. Zijn schrijfstijl evolueerde ook doorheen de jaren, dus als je hier al even meeging dan had je wat inlooptijd gehad om het R-ondriaans feilloos te ontcijferen. Snel lezen hielp.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Back