Verdwenen leden?

mocht je gekicked worden, t was gezellig 🤪🤪🤘

T zal wel loslopen denk

Downplayen door mods komt juist weer wat Russisch over :) :) :)

tja jee, er gebeurt weleens wat. Vroeger was ik ook recalcitrant en irritant. Recalcitrant niet meer zo tegenwoordig, maar je flapt er online makkelijk iets uit. Soms om lekker de ellende van de dag van je af te blaffen, soms omdat je je in je kuif gepikt voelt. Meestal was t achteraf ammel niet zo nodig....dat gebakkes :)

Dus kom maar lekker terug Lansie, t mag :)

Haha ik bedenk net de ellenlange posts van creamyjeans of hoe heette hij. Flink aan de gas kocht graag bij de dealers. Waar ben je man

Die is een paar jaar geleden helaas overleden dus zijn euh onnavolgbare posts zullen we definitief moeten missen.

Die is een paar jaar geleden helaas overleden dus zijn euh onnavolgbare posts zullen we definitief moeten missen.
Oei, dat wist ik niet. Zijn posts waren legendarisch enthousiast.

Ik heb een nieuw profiel genomen een tijdje geleden. Iets te opvallend om mijn eigen naam te blijven gebruiken (sinds 2003). Dus al die oude koeien uit de pre social media tijdperk ken ik ook nog wel :D.
Mijn specialiteit was met een houtboor in een 909 boren, dan weet je hoe laat het is.

Ik zit hier af en toe nog voor het marktplaats gedeelte en neem soms een kijkje in een opvallend draadje, maar geen dagelijkse SF verslaving meer zoals in mijn vroege 20'er jaren, bijna activistisch de wijsheid verkondigen. Inmiddels richting de 50, 3x verhuisd, gezinnetje, etc. En bijna al mijn hardware de deur uit :engel: In de box staat toch een stuk opgeruimder, al is die plek inmiddels ingenomen door andere hobby troep :stupid

Wat bizar, ik miste zijn cryptische posts wel maar had echt geen idee dat dit dus al 8 jaar geleden zou zijn.

Die is verwijderd of heeft zich laten verwijderen omdat zijn nogal kruidige manier van discussiëren niet door iedereen op prijs werd gesteld geloof ik.

Petat Met waar ben je

Back