Piepkicks zijn inderdaad niet om aan te horen, maar het zal op mobieltjes beter werken dan kicks met hele lage bassen en dat is natuurlijk top op de fatbike. Ik heb nog nooit piepkicks over een P.A. gehoord, maar dat moet echt afschuwelijk zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het bestaat wel want ik heb het een keer gezien. In de buurt van Groede bij een kunstenaar die een beeldend kunstenaar-café heeft.Het enige nadeel van zo'n draaiorgel is dat ie geen midi heeft, anders zou ik er zeker een nemen.
Daag me niet uit.Het enige nadeel van zo'n draaiorgel is dat ie geen midi heeft, anders zou ik er zeker een nemen.
Zijn dat die kleuterschool houtblokje kicks in euhm hoe noemen ze die genres tegenwoordig. De uitlopers van waar Skryllllexxx mee begonnen is. Of nog iets anders?Piepkicks in hedendaagse gabber. Ik kan er niks mee. Waarschijnlijk een teken dat ik echt oud wordt. En het overdreven gepolijste aan veel moderne dansmuziek. En de hard techno scène artiesten van een bepaalde leeftijd die overdreven doen alsof ze vroeger toch echt allemaal liefhebbers van gabber waren en op Thunderdome rondliepen.
Uptempo toch? Zoveel genres binnen 1 genre nowadays. Kicks zonder laag zeg maar. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.Zijn dat die kleuterschool houtblokje kicks in euhm hoe noemen ze die genres tegenwoordig. De uitlopers van waar Skryllllexxx mee begonnen is. Of nog iets anders?

Ik heb trouwens wel echt afkeer tegen het centenbakje wat de draaiorgelman heeft waar die mee loopt te schudden.
Als dat orgel nou wat harder kon zou ik dat tenminste niet meer horen.
oke... gaan we verder met de neusfluit....Het onderwerp draaiorgel begint wel een beetje vermoeiend te worden ondertussen....
Gadver , daar moet ik echt niet aan denken, zoiets zou ik echt nooit gebruikt aanschaffenTrouwens, voor dit draadje: tweedehands breath controllers.