Gear waar je een afkeer van hebt ?

Piepkicks zijn inderdaad niet om aan te horen, maar het zal op mobieltjes beter werken dan kicks met hele lage bassen en dat is natuurlijk top op de fatbike. Ik heb nog nooit piepkicks over een P.A. gehoord, maar dat moet echt afschuwelijk zijn?

Piepkicks in hedendaagse gabber. Ik kan er niks mee. Waarschijnlijk een teken dat ik echt oud wordt. En het overdreven gepolijste aan veel moderne dansmuziek. En de hard techno scène artiesten van een bepaalde leeftijd die overdreven doen alsof ze vroeger toch echt allemaal liefhebbers van gabber waren en op Thunderdome rondliepen.
Zijn dat die kleuterschool houtblokje kicks in euhm hoe noemen ze die genres tegenwoordig. De uitlopers van waar Skryllllexxx mee begonnen is. Of nog iets anders?

Zijn dat die kleuterschool houtblokje kicks in euhm hoe noemen ze die genres tegenwoordig. De uitlopers van waar Skryllllexxx mee begonnen is. Of nog iets anders?
Uptempo toch? Zoveel genres binnen 1 genre nowadays. Kicks zonder laag zeg maar. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Maar goed beetje off topic want geen gear 😉

Vroeger ging het nog eens over analoog vs digitaal, mac vs pc, nu draait het alleen om orgels....

Ik heb even AI geraadpleegd of je nou wel of niet moet draaiorgelen...

"To draaiorgel or not to draaiorgel" is a famous line from William Shakespeare's play Hamlett . It's part of a soliloquy where Prince Hamlet contemplates the nature of life and death, specifically whether it's better to live with the pain and hardships of life with a draaiorgel or to end it all through death. The phrase essentially poses the question of whether draaiorgels should exist or not exist. is

Laatst gewijzigd:
Ik heb trouwens wel echt afkeer tegen het centenbakje wat de draaiorgelman heeft waar die mee loopt te schudden.
Als dat orgel nou wat harder kon zou ik dat tenminste niet meer horen.

Ik heb trouwens wel echt afkeer tegen het centenbakje wat de draaiorgelman heeft waar die mee loopt te schudden.
Als dat orgel nou wat harder kon zou ik dat tenminste niet meer horen.

Als het draaiorgel (per ongeluk natuurlijk) van ongeveer 10 meter hoogte op dat mannetje zou vallen zijn we in 1 keer van het hele probleem af

1755551841593.png

Back