Gear waar je een afkeer van hebt ?

Pas op he, anders ga ik hier doedelzak muziek posten
Die ene plaat van Jack White is da bomb.

Decap universal nation deed me toch verwonderen. Er was vrieger een discotheek die decap 2000 heette. Ze speelden er vooral superharde beuk muziek en hebben me ooit gevraagd er op zo dagmiddag resident dj te worden. Voor de eer, zei ie erbij. K heb wijselijk bedankt 😂

Nou vooruit, ik ben normaal niet zo van het afzeiken van wat anderen leuk vinden (ieder z’n waarde en z’n publiek zeg maar :engel: ), en het betreft niet echt gear, meer een zangtechniek die ik persoonlijk (...) GRU-WE-LIJK vind….

Belting :r

The horror!!!

Oftewel “moeilijk-kreunen-in-de-hogere-regionen”. Het zal ongetwijfeld heel moeilijk zijn en zo, maar bij mij komt het meestal over alsof ze op een hoogdravende manier nep-emoties proberen op te dringen. Gooi er nog wat autotune overheen en de geveinsde emotie wordt extra plastic en nep.

Sinds ik er laatst bij bedacht dat een beltende artiest dat soort kreten uitslaat omdat ie heel nodig naar het toilet moet, is het overigens wel weer grappig :D

Het enige nadeel van zo'n draaiorgel is dat ie geen midi heeft, anders zou ik er zeker een nemen.
Gewoon samplen kan toch ook?! En dan choppen :/

Gewoon samplen kan toch ook?! En dan choppen :/
Ik heb ontdekt dat je toch midi interfaces hebt voor draaiorgels.

Alleen is het dan geen draaiorgel meer maar een midiorgel. Ondanks dat, toch heel interessant, wel jammer van die pitchbend.

Ik kan maar een apparaat bedenken waarvan ik een afkeer had. Dat was een Kramer VM-3AN 1:3 Balanced Stereo Audio Distribution Amplifier. De afkeer had niets te maken met het land van herkomst, laat me daarover duidelijk zijn. Er zaten aansluitingen op waar ik niets mee kon. 300 piek weggegooid geld. Toen ik er - terecht - geen koper voor vond, heb ik het ding weggeflikkerd.

Attachments

• 1755595055820.png
    1755595055820.png
    49,3 KB · Bekeken: 105
(Nog) geen afkeer van het apparaat zelf, maar van de designkeuzes die ze gedaan bij het maken van de Behringer RD-9. De knoppen zitten zodanig dicht op elkaar dat mijn worstjesvingers klem geraken bij het draaien. Dit terwijl het linkerpaneel plaats te veel heeft. Je moet wel volslagen idioot zijn om dit ontwerp goed te keuren.

En dan nu op zoek naar wat smallere en aangenamere knoppen en probleem opgelost :)

Ik kan maar een apparaat bedenken waarvan ik een afkeer had. Dat was een Kramer VM-3AN 1:3 Balanced Stereo Audio Distribution Amplifier. De afkeer had niets te maken met het land van herkomst, laat me daarover duidelijk zijn. Er zaten aansluitingen op waar ik niets mee kon. 300 piek weggegooid geld. Toen ik er - terecht - geen koper voor vond, heb ik het ding weggeflikkerd.

Attachments

• IMG_1086.jpeg
    IMG_1086.jpeg
    51,7 KB · Bekeken: 63
Oh ja waves.. die plugin's mogen op hun server blijven.. ga ze niet eens verkopen. Wel geprobeerd en contact gehad met hun helpdesk maar moeilijk verhaal.

Laatst gewijzigd:
Dat ding is tien keer te duur. Twee tientjes is dik betaald. Drie maal een potentiometer.

Oh ja, Waves en IK Multimedia komen er hier ook niet in.
Oeh, ik heb die kleine iloud speakertjes voor erbij, en die zijn wel heul erg goed hoor! Alle plug-ins etc van ze ben ik sinds 2012 ook klaar mee…

Back