Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Je bedoelt: een beetje plakkerig aan het tuitje? En met van die onbestendige bruin-groene vlekjes in het buisje?Trouwens, voor dit draadje: tweedehands breath controllers.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt: een beetje plakkerig aan het tuitje? En met van die onbestendige bruin-groene vlekjes in het buisje?Trouwens, voor dit draadje: tweedehands breath controllers.

Die ene plaat van Jack White is da bomb.Pas op he, anders ga ik hier doedelzak muziek posten
), en het betreft niet echt gear, meer een zangtechniek die ik persoonlijk (...) GRU-WE-LIJK vind….

Gewoon samplen kan toch ook?! En dan choppen :/Het enige nadeel van zo'n draaiorgel is dat ie geen midi heeft, anders zou ik er zeker een nemen.
Steve Jobs had toch het draaiorgel uitgevonden?Vroeger ging het nog eens over analoog vs digitaal, mac vs pc, nu draait het alleen om orgels....
Ik heb ontdekt dat je toch midi interfaces hebt voor draaiorgels.Gewoon samplen kan toch ook?! En dan choppen :/
De iHate.Steve Jobs had toch het draaiorgel uitgevonden?

Ik kan maar een apparaat bedenken waarvan ik een afkeer had. Dat was een Kramer VM-3AN 1:3 Balanced Stereo Audio Distribution Amplifier. De afkeer had niets te maken met het land van herkomst, laat me daarover duidelijk zijn. Er zaten aansluitingen op waar ik niets mee kon. 300 piek weggegooid geld. Toen ik er - terecht - geen koper voor vond, heb ik het ding weggeflikkerd.
Dat ding is tien keer te duur. Twee tientjes is dik betaald. Drie maal een potentiometer.Ik kan maar een apparaat bedenken waarvan ik een afkeer had. Dat was een Kramer VM-3AN 1:3 Balanced Stereo Audio Distribution Amplifier. De afkeer had niets te maken met het land van herkomst, laat me daarover duidelijk zijn. Er zaten aansluitingen op waar ik niets mee kon. 300 piek weggegooid geld. Toen ik er - terecht - geen koper voor vond, heb ik het ding weggeflikkerd.
Zou ik ook zeggen.Wel een vreemde keuze van connectoren idd, neem dan trs of xlr...
Oeh, ik heb die kleine iloud speakertjes voor erbij, en die zijn wel heul erg goed hoor! Alle plug-ins etc van ze ben ik sinds 2012 ook klaar mee…Oh ja, Waves en IK Multimedia komen er hier ook niet in.
Ik zet het geluid uit tijdens die aziatische videos uit de fijne vleeswaren industrie. Dat scheelt.Belting
The horror!!!
Oftewel “moeilijk-kreunen-in-de-hogere-regionen”.