Gear waar je een afkeer van hebt ?

Oeh, ik heb die kleine iloud speakertjes voor erbij, en die zijn wel heul erg goed hoor! Alle plug-ins etc van ze ben ik sinds 2012 ook klaar mee…

Ik heb alleen een erg trage IK multimedia helpdesk ontvangen maar bijvoorbeeld een Uno Drum die klinkt gewoon kneiter uno synth pro x ook.

De plugins hoef ik idd ook niet

Oeh, ik heb die kleine iloud speakertjes voor erbij, en die zijn wel heul erg goed hoor! Alle plug-ins etc van ze ben ik sinds 2012 ook klaar mee…
Ik doelde inderdaad op de plugins. Ik heb hier nog ergens zo'n i-Rig midi selector dingetje liggen dat ook niet echt lekker werkt op mijn Mac maar dat is in dit geval. meer de schuld van Apple.

Naar aanleiding van deze draad ben ik nog eens de boeken doorgelopen, en ons bedrijf is eigenaar van dit orgel, genaamd "Orion" in Toversluis te Sluis (meest zuidwestelijke puntje van Nederland ongeveer). Dit orgel heeft minstens 10 jaar stilgestaan en werking en staat van onderhoud momenteel nog onbekend. Maar is eventueel beschikbaar voor een liefhebber.

1755631382477.png
1755631683515.png
1755631697304.png

PM me bij interesse. :D

Dit is dus zo'n kamerorgel waar eerder over werd geschreven.

:D

Maar mocht iemand serieus geïnteresseerd zijn, geen idee. Ik moet dat ding sowieso eerst eens met de baas gaan bekijken en evt laten taxeren. De vorige eigenaren waren een stel knakenpoetsers dus het zou mij niet verbazen als het ding met ductape en kauwgom in elkaar blijft zitten. Ik kan er op internet ook niet echt iets over vinden, dus geen idee in hoeverre dit een bijzonder of antiek ding is.

Djembés.
Wat een klote herrie komt daar uit.
Krijg het schijt als ik met m'n fiets langs de zeedijk rij en er daar een stel hippies op die dingen staan te meppen zonder enig gevoel voor ritme.
En om nog maar te zwijgen van die mongolen die er dan nog eens spastisch op staan te "dansen".
Zijn dan ook nog eens allemaal gekleed alsof ze de grootste smerigste landlopers bij uitstek zijn.

Roland mc-09. Het was mijn eerste gear aankoop. "Is dit alles?'. Waardeloos ding, zowel in mogelijkheden als in bouwkwaliteit. In de volgende 25 jaar niets meer van Roland in huis gehaald.

Ik doelde inderdaad op de plugins. Ik heb hier nog ergens zo'n i-Rig midi selector dingetje liggen dat ook niet echt lekker werkt op mijn Mac maar dat is in dit geval. meer de schuld van Apple.
Dat klopt want de driver van dat ding wordt automatisch geinstalleerd op een Windows computer.
Dan zal het niet lekker werken op een Apple computer.
Bij een andere alleen midi set moet ik op z`n minste de midi driver instaleren via een CD waar die driver op staat.
Bij nader inzien vind ik het ding wat ik bij Bax kocht wel wat matig voor zijn geld. €200,-
Die is bijvoorbeeld niet stand allone te gebruiken, er zit geen knop op voor mono in uitgangen e.d. De knoppen die er op zitten spreken ook niet echt voor zich.
Het ding is wel te gebruiken bij een Apple-Ifoon-mobiel. Die ik niet heb maar in de proefperiode werkte het wel bij iemand waar ik dat mocht proberen.
Naar aanleiding van deze draad ben ik nog eens de boeken doorgelopen, en ons bedrijf is eigenaar van dit orgel, genaamd "Orion" in Toversluis te Sluis (meest zuidwestelijke puntje van Nederland ongeveer). Dit orgel heeft minstens 10 jaar stilgestaan en werking en staat van onderhoud momenteel nog onbekend. Maar is eventueel beschikbaar voor een liefhebber.
PM me bij interesse. :D
Dit is dus zo'n kamerorgel waar eerder over werd geschreven.
In IJzendijke staat er ongeveer zo een in café Hofzicht achter in het zaaltje.

Ik maak inmiddels meer dan 30 jaar muziek, maar ik heb nog nooit te maken gehad met een gemeenteambtenaar...? Zet je je volume zo hard dat de straat openbarst of ander aso gedrag?

En sinds wanneer valt een gemeenteambtenaar onder ‘gear’ ?

Als dat zo is, wil ik er ook wel een, want meer (gear) is beter 😬

heb lang nagedacht aan apparatuur waar ik afkeer naar heb maar kan werkelijk nergens op komen.

Het zijn maar tools. sommige duur sommige goedkoop....

Ik had ooit wel een afkeer naar de OP1 (OG) die tof f-ing 600 euries was. nu heb ik de OP1 en de OP1-F.. geweldige aparaten. :)

Back