Gear waar je een afkeer van hebt ?

Pioneer. Heb k n hekel aan. Hun dave smith synth kon ook niet overtuigen. Hun dure headphone niet. Hun club shit standaard komt er ook niet in. En ik ben niet hypocriet: vriend vroeg me te djen in september voor zijn verjaardag. Uurtje. Pioneer? No thx

@klinkske met pioneer geef ik je gelijk, dave smith poly evolver vond ik wel nice hoor.. Heb je nog een afkeer tegen de Uno synth Pro x? Die kun je ook als FX en filterbak gebruiken he.. Ik zou hem niet ruilen zelf voor een ouwe eventide of ensoniq dp4+

Oei die uno is al lang verkocht 😀

Ik denk dat ik niks heb met desktop spul. Desktop space is beperkt met maschine en n drumbak. Idem pedalen. Ik heb liever racks en keyboard spul. Als de eventide vd gaslijst naar de bezitlijst gaat en bevalt gaat er een boel fx pedaal in de verkoop denk k

Djembés.
Wat een klote herrie komt daar uit.
Krijg het schijt als ik met m'n fiets langs de zeedijk rij en er daar een stel hippies op die dingen staan te meppen zonder enig gevoel voor ritme.
En om nog maar te zwijgen van die mongolen die er dan nog eens spastisch op staan te "dansen".
Zijn dan ook nog eens allemaal gekleed alsof ze de grootste smerigste landlopers bij uitstek zijn.
Moet ineens aan die panfluit aflevering van Southpark denken… ;)

Bijna net zo erg in die tijd als een draaiorgel.... wat een graftakke herrie

Wacht maar tot ze jouw fluit te pakken krijgt… je wil nooit meer iets anders dan dwars gefloten worden 🫵🫡

Jezus..2 keer berdien gezien nu.... nu ga ik vragen,,, wie heeft zich samen met Berdien aangemeld voor het grote omroep Max orkest.....

Ik hoorde die "ondraaglijke lichtheid van het bestaan" begeleiding nog maar bij die dwarsfluitclip en ik wist al hoe laat het was...muzak.

Dan is James Galway die onder begeleiding van een symfonieorkest de muziek van Lord Of The Rings inspeelt op oa zijn gouden dwarsfluit nog wel andere koek (en als je verzuurd bent, kan je ook daar opmerken dat het gewoon een collectie uitwisselbare Hollywood componeertrucjes op een hoop is, maar daar ga ik niet in mee want deze muziek kan je tenminste onthouden). Waarbij ik graag opmerk dat Berdien qua talent er vast niet ver achter blijft hoor, het gaat om het totale arrangement. Dus welke gear haat ik: de mensen achter de gear die ze toepassen in een zouteloos, emotieloos, karakterloos stukje muziekbehang.

Een gemeenteambtenaar, dat werkt toch helemaal niet ?
Als je in een gestapelde woning woont die nog al gehorig is kun je er mee te maken krijgen als je niet altijd een koptelefoon op zet.
Ik heb een afkeer van koptelefoons of je ze nu hard of zacht zet. Het verpest je oren is mijn idee. Ik woonde in een ultra gehorige woning.
Als de buurvrouw een plas deed kon je het laatste druppeltje horen vallen.

Op een keer moest ook s`nachts en zette even de radio aan. Toen hoorde ik :

Kadanz - Intimiteit Lyrics
Ik voel me thuis ontheemd
De intimiteit
's Nachts, zijn we tenminste geen vreemden
Straks, is het voor altijd verdwenen
Die intimiteit, we raken het kwijt

Er waren wel vreemden.

Laatst gewijzigd:
Met grote afstand mijn laptop ( en computers in het algemeen). Het enige gezeur wat ik heb in mijn studio komt daarvan. En dan te bedenken dat ik ict-er ben..
Ik zoek nog een goede hardware sequencer die ook kan compen. Bestaan die?

Het enige wat ik na lang nadenken kan verzinnen is de Akai MPX 16.
Vroeger kon ik lezen en schrijven met mijn S3000Xl dus toen ik een tijdje geleden een simpele hardware sampler zocht kwam ik uit op de MPX16. Wat een drama dat ding, totaal onwerkbaar OS en alleen maar gezeik met het niet kunnen lezen van SD kaartjes.
Deze stond heeeeel snel weer op Ebay:)

Bijna net zo erg in die tijd als een draaiorgel.... wat een graftakke herrie

Met de meuk die ze tegenwoordig maken klinkt dit echt als muziek in mijn oren, puur natuur zonder die AI meuk, goed dit was dan playback, wat niet in de jaren 80.

Back