Ze hebben wat meer stroom nodig.Een gemeenteambtenaar, dat werkt toch helemaal niet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben wat meer stroom nodig.Een gemeenteambtenaar, dat werkt toch helemaal niet ?
Ik had er een (geleend) begin jaren '00. Frustrerend ding zonder handleiding! (en op 't toenmalig internet was nog niet veel te vinden)Mc 303 omdat ik er niet uitkwam, na een zomer hard werken. later nog wel plezier van gehad.
Moet ineens aan die panfluit aflevering van Southpark denken…Djembés.
Wat een klote herrie komt daar uit.
Krijg het schijt als ik met m'n fiets langs de zeedijk rij en er daar een stel hippies op die dingen staan te meppen zonder enig gevoel voor ritme.
En om nog maar te zwijgen van die mongolen die er dan nog eens spastisch op staan te "dansen".
Zijn dan ook nog eens allemaal gekleed alsof ze de grootste smerigste landlopers bij uitstek zijn.

Moet ineens aan die panfluit aflevering van Southpark denken…![]()
F*ck... ik had dit niet moeten posten...ik ga deze samplen voor de volgende sf contest.

Bijna net zo erg in die tijd als een draaiorgel.... wat een graftakke herrie

Als je in een gestapelde woning woont die nog al gehorig is kun je er mee te maken krijgen als je niet altijd een koptelefoon op zet.Een gemeenteambtenaar, dat werkt toch helemaal niet ?