Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zonder boe of ba, sturen ze een retourticket voor de zwarte. De zwarte komt aan maar ben niet thuis. Gaat naar pickup point. Na 3 dagen krijg ik mailtje in een taal die lijkt op het nederlands maar was in het engels bedoeld vermoed ik. "We dont know what happened. Please do not accept the package and have it sent back. We do not have the silver monologue in stock. We have reserved one for you. Will be available in june." Wat een hutsepot daar. In mijn musicstore profiel is van heel dit gedoe ook niks terug te vinden. Ik bestel bij musicstore omdat ze snel shippen, maar ga me toch naar thomann richting voortaan
Lastercampagne zou ik niet doen
Nap spreekt zelf van laster, dit impliceert letterlijk het uiten van ongefundeerde kritiek. Heeft dus *alles* met laster te maken...Vindt het van groot belang dat dit soort dingen op SF worden gedeeld, zodat iedereen zelf kan uitmaken of ze het risico willen nemen om met dit soort partijen in zee te gaan. Genoeg voorbeelden hier, waaronder van ondergetekende, dat Music Store retouren en reparaties niet altijd goed of tijdig oplost. Dat heeft niks met laster te maken.