Waardeloze Music Store 'service'

Ze wachten op uitkomst DHL onderzoek zeggen ze, dat schijnbaar weken kan duren. Ondertussen loopt mijn chargeback bij de creditcardverstrekker gewoon door en bestook ik ze met gaandeweg steeds zuurdere maar nog altijd zakelijke (lees: beschaafd taalgebruik) emails.

Ik heb inmiddels ook een bevriende advocaat bereid gevonden een sommatiebrief te sturen maar dat hou ik nog wel even achter de hand.

Dus er stond na retourzending wel weer een 3rd Wave Desktop B-Stock in hun webshop nadat DHL het pakket heeft afgeleverd, maar ze zijn intern het pakket kwijt? 🤷🏻‍♂️ En die B-Stock is inmiddels weer verkocht? Wat een gepruts zeg, heel vervelend.

Nee, die B-stock staat er nog steeds. Ik heb ze al tig keer gevraagd te checken, maar ze reageren natuurlijk niet. Stelletje klapm*ng*len.

Heb je toevallig het serienummer van die 3rd Wave genoteerd, zodat ze die intern kunnen matchen met die B-Stock? Maar ja, daarvoor moeten ze natuurlijk ook in actie schieten en überhaupt reageren, dus dat schiet ook niet op.

Nee, helaas niet. Maar mijn retourformulier zit in die doos dus dat lijkt me nogal makkelijk checken. Maar ja, dan moet wel iemand daar zijn vinger uit zijn reet trekken en iets gaan doen, en daar zijn ze blijkbaar niet heel goed in.

Tijd voor een weekendje Keulen dan.

1775812319246.png

Mijn UB-Xa staat ondertussen al bijna 5 maanden in de Werkstatt. Mailen heeft weinig zin, je krijgt geen reactie. Vandaag telefonisch iemand van de Werkstatt gesproken en ik kreeg te horen dat er een nieuwe printplaat besteld was bij Behringer, die moest uit Maleisië komen dus kon nog wel even duren. Maar ik kreeg voor het eerst de indruk dat ze er mee bezig zijn...

Ik heb in pak ‘m beet de afgelopen 20 jaar voor duizenden euro’s gekocht daar en 2x iets teruggestuurd. Op een gegeven moment weer een bestelling gedaan en ik hoorde of zag weken niks.. ben gaan bellen en kreeg te horen dat ik op een zwarte lijst stond met als reden dat ik toch niet tevreden te stellen ben. Ik vroeg waarom er dan geen bericht is gekomen of geld terug is gestort maar hij had geen zin om vragen te beantwoorden en zei duidelijk geïrriteerd dat hij wel een verzoek om terugbetaling bij hun administratie zou neerleggen en verbrak de verbinding. Lekker dan na zoveel bestellingen te hebben geplaatst in al die jaren en altijd netjes geweest.

Ik zal inmiddels ook wel op een zwarte lijst staan, maar ze zoeken het maar uit daar. Er moet nog heel wat water door de Rijn stromen voor ik überhaupt overweeg iets daar te bestellen en ik zal ook iedere gelegenheid aangrijpen om ze door het slijk te trekken.

Wat een gulle toegift hoor, dat ze jouw geld niet blijven zonder boe of ba in eigen zak steken. Bloemetje waard.

Als we dan toch bezig zijn, dan gooi ik ook ff een recente ervaring op de stapel

Eind vorig jaar wat eurocrack modules besteld. Tot nu toe ging het bestellen altijd goed. Bezorgen ging ook snel (vaak al de volgende dag binnen). Maar als 't fout gaat, dan gaat 't serieus fout. 50% van m'n bestelling was niet wat ik had besteld. Waren een duurdere module (achteraf gezien had ik die moeten houden) en iets voor een gitaar (speel ik niet, dus super random), maar ik voelde me braaf en wilde ook echt wat ik besteld had. Dus de foute spullen terug gestuurd. En toen begon het. Ik kreeg netjes bevestiging dat alles aangekomen was. Maar na een week nog geen contact. Blijkt uiteindelijk dat de afdeling verzenden/ontvangen niets ontvangen had (yeah right) en dat er intern een soort oorlog ontstaan was tussen verkoop en de afdeling verzenden/ontvangen met de klant als publiek. Dit ging zover dat ik zelfs m'n track & trace weer (weer) moest sturen ter controle. Uiteindelijk was 't geregeld, maar hier zijn weken aan stilte en gebrekkige communicatie als kado bij gekomen.

Laatst gewijzigd:
Ik zou er echt een dagtaak van maken om de het hele personeelsbestand te bestoken met mails. Die moet je uiteindelijk ook gewoon handmatig wegflikkeren, maar inboxen vol zou ik ze geven.

Nu hopen op je cc maatschappij, denk sneller dan deze werkweigeraars…

ik heb daar niet veel last van hoor, als t icoon altijd rood bolletje met getallen heeft zie ik dat niet eens. Op een festival zag iemand mijn telefoon en vroeg of ik beroemd was, met zoveel emails. Ik zei 'nee hoor, enkel geliefd'

Ik onthou van deze draad: SHOP THOMANN

IMG_5830.jpeg
Schermafbeelding 2026-04-15 om 17.50.18.png

Laatst gewijzigd:
Hier ook een rare toestand. Ik bestel al sinds, wat is het, 2006 bij Musicstore. In november bestel ik een monologue silver. Blijkt deze kapot te zijn (master pot naar de kloten en 3 andere pots met jitter actige toestanden). Bon, ik meld een defect. Vermeld duidelijk dat ik een new silver replacement wil op de documenten. Sturen ze na ontvangst een mail dat ze een zwarte hebben opgestuurd. Ik mail terug "cancel shipment! I asked for silver one!" :) Zonder boe of ba, sturen ze een retourticket voor de zwarte. De zwarte komt aan maar ben niet thuis. Gaat naar pickup point. Na 3 dagen krijg ik mailtje in een taal die lijkt op het nederlands maar was in het engels bedoeld vermoed ik. "We dont know what happened. Please do not accept the package and have it sent back. We do not have the silver monologue in stock. We have reserved one for you. Will be available in june." Wat een hutsepot daar. In mijn musicstore profiel is van heel dit gedoe ook niks terug te vinden. Ik bestel bij musicstore omdat ze snel shippen, maar ga me toch naar thomann richting voortaan

Laatst gewijzigd:
ICS heeft het geld terug op mijn creditcard gezet. Maar nog niet de bijbehorende mail gehad of het nu helemaal afgerond is of nog lopende (soms storten ze het geld vast terug met de opmerking dat het alsnog kan worden ingehouden als het onderzoek uitwijst dat je er geen recht op zou hebben).

Zodra ik 100% zeker weet dat het rond is, ga ik een lastercampagne richting MS opstarten waar je u tegen zegt :D

Lastercampagne zou ik niet doen (volgens het wetboek van strafrecht kun je daar zelfs de bak voor indraaien, het zal in dit geval waarschijnlijk niet zo ver komen, al weet ik niet wat je precies van plan bent ;-)))
Ik zou het bij gefundeerde kritiek houden ;-)

Lastercampagne zou ik niet doen

Vindt het van groot belang dat dit soort dingen op SF worden gedeeld, zodat iedereen zelf kan uitmaken of ze het risico willen nemen om met dit soort partijen in zee te gaan. Genoeg voorbeelden hier, waaronder van ondergetekende, dat Music Store retouren en reparaties niet altijd goed of tijdig oplost. Dat heeft niks met laster te maken.

Juist, ik zou mijn vel er ook niet op riskeren, door slechte ervaringen te delen bereik je al n hoop

Vindt het van groot belang dat dit soort dingen op SF worden gedeeld, zodat iedereen zelf kan uitmaken of ze het risico willen nemen om met dit soort partijen in zee te gaan. Genoeg voorbeelden hier, waaronder van ondergetekende, dat Music Store retouren en reparaties niet altijd goed of tijdig oplost. Dat heeft niks met laster te maken.
Nap spreekt zelf van laster, dit impliceert letterlijk het uiten van ongefundeerde kritiek. Heeft dus *alles* met laster te maken...
Maar hetgeen hij hier heeft beschreven, is gefundeerd. En dus geen laster.

Dat zijn dus 2 verschillende zaken ....

Back