jserle
JS Jacques Serle
Ik heb de foto`s al gezien.Is het waar dat synthnerds zonderlinge witte mannen van middelbare leeftijd zijn met slecht of vergaan haar en twijfelachtige persoonlijke verzorging?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de foto`s al gezien.Is het waar dat synthnerds zonderlinge witte mannen van middelbare leeftijd zijn met slecht of vergaan haar en twijfelachtige persoonlijke verzorging?
Is het waar dat synthnerds zonderlinge witte mannen van middelbare leeftijd zijn met slecht of vergaan haar en twijfelachtige persoonlijke verzorging?
Je kunt een bloedhekel hebben aan Shell en niet langs de snelweg willen tanken vanwege de hoge prijzen, knappe jongen als je dan toch heel principieel dat Shell-station langs de A2 voorbij rijdt als je nog maar voor 10km brandstof in je tank hebt.
'In principe koop ik geen Behringer' wil zeggen, in de basis koop ik geen Behringer (maar het blijft een optie op de achtergrond).Maar is het : " in" principe koop ik geen Behringer.
Of: " uit" principe koop ik geen Behringer.
Witte man - checkOk, qua principes zijn we er wel uit denk ik. Maar als we terug gaan naar de vooroordelen:
Is het waar dat synthnerds zonderlinge witte mannen van middelbare leeftijd zijn met slecht of vergaan haar en twijfelachtige persoonlijke verzorging?
Ik eet in principe geen vlees, maar ik ga toch voor die Big MacDe meeste dingen die ik uit principe niet doe wil ik ook niet doen.
Ik eet in principe geen vlees, maar ik ga toch voor die Big Mac
Ik heb zin in een Big Mac, maar ik eet uit principe geen vlees
'In principe' impliceert voor mij dat het nogal flexibel is, en dus eigenlijk helemaal geen principe.
'Uit principe' klinkt meer als iets waar je je ook echt aan houdt, ook al is de verleiding nog zo groot.
Een Big mac staat tot vlees als Behringer tot MoogIk eet in principe geen vlees, maar ik ga toch voor die Big Mac
Ik heb zin in een Big Mac, maar ik eet uit principe geen vlees
Ik heb wel een mening over vooroordelen.Ik heb uit principe geen vooroordelen.