Hij heeft al een workstation...die Kurzweil Forte.Hij wil toch geen workstation? Gewoon lekker bouncen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft al een workstation...die Kurzweil Forte.Hij wil toch geen workstation? Gewoon lekker bouncen!
En nog steeds geen antwoord.Goeie vraag: 'k heb veel tijd, weinig haast. Nu 10 cent, maar dat het uiteindelijk tientjeswerk wordt, betwijfel ik.
Dit komt nooit voor. Ik ben een 100% live muzikant. Als ik aan drums denk, denk ik aan een drummer, bel een drummer en neem 'm akoestisch op met hooguit een guide die ik zelf heb ingespeeld. Of doe het nummer zonder drums. Ik synchroniseer helemaal niks. Ik neem bijvoorbeeld een eerste spoor op (zonder klik) en dan nog een. Mijn eerste spoor is de guide, en de rest volgt, reageert daar op.Stel dat je een nummer wil maken van 5 minuten met 7 drumsporen ( bassdrum, snare, open en closed hats, cymbal en twee toms) hoe wil je dat doen zonder midi te gebruiken?
Ik ben verbijsterd. Hoezo is het teleurstellend dat ik niet weet hoeveel geld ik wil uitgeven en wanneer? Ik weet een heleboel niet in het leven. Weet jij alles? Sorry maar in welke realiteit is dit teleurstellend? Ik krijg al een heleboel tips van lieve mensen die me willen helpen. Wat wil je met deze opmerking bereiken?En nog steeds geen antwoord.
Teleurstellend.
Sorry, ik had jouw antwoorn nog niet gelezen, Nicolas, inderdaad: precies zo! En dat kan zelfs als de stroom uitvalt (maar dan kan ik niet opnemen)Hoe synchroniseer je een drummer met een gitarist? Gewoon lekker audio opnemen, al dan niet in meerdere takes.
Ik begreep deze opmerking juist heel goed. Je komt naar een forum om advies, velen willen je helpen bij je zoektocht en steken daar tijd en moeite in. Dan is het fijn om de randvoorwaarden te weten, de lijntjes waar binnen te kleuren. Dat zijn enerzijds je eisen aan een apparaat, maar ook het bedrag om er aan uit te geven. En wanneer: heeft het zin je aan te raden te wachten op apparaat X dat perfect aan je wensen voldoet maar over zes maanden op de markt komt? Of nu custom gebouwd kan worden maar dan wel een miljoen kost? Anders krijg je een hoog gehalte luchtfietserij, mensen zitten nutteloos tijd te verstoken. Een beetje zoals op auto sites de vraag "wat komt er in je droomgarage als je morgen de loterij wint". Kan leuk zijn, maar dan weet je meteen dat het dromerij is en hoe je er in gaat staan. Als je vraagt wat een goede gebruikte familie auto is voor een gezin met twee kinderen en een hond onder de 15.000 Euro dan krijg je heel andere maar ook veel beter gerichte antwoorden.Ik ben verbijsterd. Hoezo is het teleurstellend dat ik niet weet hoeveel geld ik wil uitgeven en wanneer? Ik weet een heleboel niet in het leven. Weet jij alles? Sorry maar in welke realiteit is dit teleurstellend? Ik krijg al een heleboel tips van lieve mensen die me willen helpen. Wat wil je met deze opmerking bereiken?