AtomChip® Quantum® II processor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Interessant voor audio misschien, omdat er geen HD meer nodig is?

Info

SystemQuant.jpg

Properties-2.JPG

RAMComp2.jpg

SG2.95x2.60.jpg

Wow!

Dat is wel heel bizar.

Dat zijn opkomende processors ofzo?

Ik vind dat met dat geheugen wel heel interessant!

Nooit meer krakende harddisks

Sorry maar dit kan je toch niet serieus nemen??

"The NvIOpRAM [ATA IDE] products have the selling price of $2.50 per 1GB" dit staat op de site.... 2.50 dollar voor 1gb dat past op 1mm !!!! En die CPU met een optische lens!! hahaha

Super fake... Meer kan ik er niet uit halen.
Enzoiezo had dit anders al lang en breed uitgemeten moeten zijn op www.tweakers.net ofzon dergelijke site. Die volgen nieuwe ontwikkelingen op de voet.

Ze geven wel een openheid van zaken hoor, op die site....op zich al vreemd vind ik.

Geen idee wat ik er verder van moet denken. Geeft me een beetje een Terminator 2 gevoel :)

hoax :D

Inderdaad vette nep. Wel erg gaaf gemaakt allemaal!

Toch leuk om te zien. Je zet iets op internet en geheid dat er mensen zijn die het direct geloven.. hihi

Ik bedoel alleen maar dat het nog geen bestaande producten zijn. Modellen zijn het. Zo van "zo gaat het er over 10 jaar ongeveer uitzien" :D

Origineel geplaatst door Alex Omega
Optische lens?

een lens is toch altijd optisch?

nope.. je hebt ook lenzen voor radio frequenties.. en lenzen voor x-rays.. etc..

Origineel geplaatst door Arv
Ik bedoel alleen maar dat het nog geen bestaande producten zijn. Modellen zijn het. Zo van "zo gaat het er over 10 jaar ongeveer uitzien" :D

dat denk je neem ik aan .. is er bewijs ?
heb iig die discussie gelezen . .wel grappig !

kijk als iemand nou zei .. maar ze hebben OSCAR gewonnen .. dan wist ik dat het nep was
maar niemand verteld me dat !

zie : http://www.compu-technics.com/pages/22/index.htm

maar ik weet het nog steeds niet .. denk dat ze een 8gb flashkaart hebben gebruikt voor de notebook zonder HD.
de rest klinkt niet te doen !

En ohja die mini jacks .. das wel humor ! :D

Het is overduidelijk nep ... ze hebben nog geeneens hun best gedaan om dat te verdoezelen. Dat is misschien deel van de grap: kijken hoeveel mensen er hoe-dan-ook in trappen

Het verbaasde mij ook al hoeveel mensen dit serieus kunnen nemen. Ben ik nou echt zon nerd :r Mja als je ziet dat er in servers nauwelijks 1TB aan ram is(misschien in hele groote clusters) maar echt niet in zon lelijke laptop :)

Origineel geplaatst door mOkBor
Het verbaasde mij ook al hoeveel mensen dit serieus kunnen nemen. Ben ik nou echt zon nerd :r Mja als je ziet dat er in servers nauwelijks 1TB aan ram is(misschien in hele groote clusters) maar echt niet in zon lelijke laptop :)

De technologie die ze beweren te gebruiken is er gewoon niet. Eens zullen we inderdaad laptop(-achtige) computers hebben met immen snelle processors en niet-mechanische grote opslagcapaciteit. Dat is echter nu nog toekomstmuziek.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
De technologie die ze beweren te gebruiken is er gewoon niet. Eens zullen we inderdaad laptop(-achtige) computers hebben met immen snelle processors en niet-mechanische grote opslagcapaciteit. Dat is echter nu nog toekomstmuziek.

als je 1 atoom bijv van negatieve naar positief kan laten klappen ben je er eigenlijk al ..
zo moeilijk is die technologie in principe dus niet ..

Origineel geplaatst door MadR
als je 1 atoom bijv van negatieve naar positief kan laten klappen ben je er eigenlijk al ..
zo moeilijk is die technologie in principe dus niet ..

Ehh.. juist ja. Zo werkt het dus niet.

RS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back