Hoe warm is het nu in uw studio.

Hoe warm is het nu in uw studio.

• 10 graden, ik koel met ijsblokjes.

Stemmen: 3 3,8%
  • 25-30 graden

Stemmen: 36 46,2%
  • > 30 graden.

Stemmen: 33 42,3%
  • Ik heb airco en stel de temperatuur naar believen in.

Stemmen: 6 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zit op 28 graden, buiten temp dus, heb ook niks aan staan want dat komt er nog wel een 4/5 graden bij, zoiezo is het me veel te warm om muziek te gaan maken, synthforum checken is alles wat ik nu doe in me studiootje.

Ik heb wel een kapotte airco staan, althans hij koelt goed! maar het gedeelte wat buiten moet hangen, daarvan werkt de ventilator niet meer, dus ik durf het niet aan hem lang aan te zetten, als er nog mensen zijn die een oplossing hebben? :dj:

Zal ergens tussen de 20 en de 25 graden zijn. Opzich wel uit te houden.

:D Maar da's dus m'n gemiddelde temperatuur in huis: m'n studio zwerft nog een beetje rond..

Neu, kwestie van alles goed dichthouden en 's ochtends/'s avonds ff door laten waaien. ;)

:erm: Maar elk voordeel heeft z'n nadeel: in de winter is 't flink stoken om m'n crib warm te krijgen..

mijn studio is in een bunker..

mijn studio is in een bunker..

dus constante temperatuur van zo'n 18 graden,lekker hoor..:okdan:

tussen de 25 en 30 zoiets.. hoe langer het apparatuur aanstaat, des te heter het word er word.. ik zit er met zo'n enorm hete dagen dus ook niet veel (helaas)... van mij mag het wel wat minder allemaal.., slecht voor de inspiratie

Ik ben maar buiten gaan werken ..
Is echt te heet en ik moet echt een hoop afmaken .

Attachments

• tuinstudio.jpg
    tuinstudio.jpg
    193,6 KB · Bekeken: 120
Vandaag zegt de temperatuurmeter op m'n Logitech MX-5000 bluetooth keyboard: 28 gr. celsius.

0000011800205680.jpg

(op 22 november zei-ie dat niet, zoals je ziet)

Leuk hoor zo'n keyboard... klote verbinding, dubbeltypen, vastlopen, buggy drivers... maar wel altijd precies weten hoe warm het is! :stupid

Ik heb geen termometer in de studio maar het voelt er warmer aan dan buiten.Mijn studio is op een zolder kamer direct onder het dak waar na 14:00 uur de zon vol op staat. Heb wel een ventilator maar na 15:00 uur kan ik er niet meer werken. (balen).

Ik gok dat de temperatuur zeker rond de 35 graden ligt...

bij mij op m'n herriezolder is het zo warm dat ik het nog niet aangedurft heb er m'n nieuwe monitors aan te gaan sluiten....... =(

ik heb 'n geweldig ruim hok, diefstalbestendig (dankzij 4 katten en een vlizotrap), geen last van buren (hoekhuis, m'n enige buren zijn stokdoof), maar 2 schuine daken en als enige raampje zo'n uitzet-geval van 20x20 cm zijn niet echt geweldig voor het koelhouden.

ik durf nog niet eens te gaan meten, maar ben bang dat ik de 40 graden ook wel haal...

Ik weet eigenlijk ook niet psies hoe heet het hier is. Ik heb wel een driedubbele zonnewering gemaakt.. Met een wit doek buiten/op de ramen van de studio. Daaronder zit van dat rieten spul van de Xenos, binnen dan ook nog een wit gordijn. Alle ramen dicht en dan is het wel uit te houden.. Maar ik denk alsnog iets vam ~28-30graden.

R

Investeren in een goede luchtbehandelings installatie is echt geen domme opmerking denk ik. Een goede zal je denk ik pas vinden vanaf 2kE maar dan weet je wel dat je ongeacht de temperatuur toch kunt doorwerken.. Er was jaren terug iemand op het forum die daar veel verstand van had.. Kweet alleen niet wie..

R

Hier is het ook veels te warm, daarom ga ik morgen met mijn studio een luchtje scheppen.. mag ook wel eens.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back