Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
idd, ik zie dat ook niet zitten.Origineel geplaatst door dione
te warm...tis zelfs te warm om gewoon in de studio te zijn,laat staan om alle spullen aan te doen en muziek te gaan maken...
Je doet je naam wel eer aan heOrigineel geplaatst door Flesje
Trek nog een flesje rose open.![]()

Origineel geplaatst door Pimpampeter
Gebruik hier mn mobiele airco om de computers te koelen... Helaas is t daardoor wel mega warm in de studio (35 graden), en MOETEN we nog een aantal platen afmaken... BAAL BAAL!!!
(dus misschien een tip voor mensen met een mobiele airco: plak een stuk gebogen karton boven op je airco, zodat je airflow direct je PC in gaat!!) je hebt dan in ieder geval niet zo snel proccessor probleempjes... (qua oververhitting)
Origineel geplaatst door Roel
als je pc oververhit wordt, kun je net zo goed de kast openmaken, dat scheelt bij de gemiddelde pc al een hoop warmte die dan niet meer blijft hangen, indien nodig een tafelmodel ventilator erin laten blazen

Origineel geplaatst door nuane
Inderdaad, scheelt een hoop met die kast open. Afgelopen paar dagen is al 2 keer het alarm van m'n mobo afgegaan![]()

Origineel geplaatst door Division
Klopt, want in de meeste moderne pc's zit een warmtesensor die oa de temperatuur van je processor die meet, die van de harddisks en de temperatuu rin de kist. Als die in de kist te warm is zet ie zichzelf ruim op tijd uit. Kist openen helpt wel bij standaard-pc's maar als je een beetje strategisch geplaatste airflow hebt kan het ook wel meer kwaad dan goed doen![]()

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
het programma MBM5 (gratis) laat zien hoe warm je computer is, misschien een aanrader voor sommige mensen hier? Mijn cpu loopt op 57 graden en ookal is dat vrij normaal met dit weer (veel mensen hebben hun pc rond de 60 graden zitten nu), het is voor mij wel een signaal dat ik eens wat moet veranderen in mijn pckast