Wat is dit dan ??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ziet er niet uit als oplichting.
Maar of het helemaal 100% legaal is?

Misschien staat de server ergens waar ze het niet zo nauw nemen met het copyright? In ieder
geval niet bij Adobe op kantoor. :D

Origineel geplaatst door dextah
Daarom staat het bij overige discussie
nee natuurlijk, maar daarom is het opzich toch nog steeds niet synthgereleerd? ;)

Origineel geplaatst door dextah
En ik zie zat audiosoft en soft instrumenten .. dus wat bedoel ?
dat gaf mijn link dus al aan :)

OEM staat normaal gesporken voor software die je alleen kunt kopen in combinatie met bepaalde hardware. Zo kun je bijvoorbeeld voor Windblows XP een volledige licentie kopen, als je daarna verhuist naar een nieuwe computer dan kun je de licentie meeverhuizen. Bij OEM zit de licentie vast aan de hardware en mag je hem dus niet meeverhuizen. Deze truuk wordt ook toegepast bij lite versies van muzieksoftware.

Specifiek bij deze website heb ik de indruk dat je gewoon betaald voor een illegale kopie, in dat geval zou ik het graag gratis willen hebben. Dus ik zou het niet doen.

Het zijn gewoon een stelletje criminelen die met een of andere smoes van OEM rijk proberen te worden. Het is 100% illegaal want denk je nou echt dat ze toestemming zouden krijgen om software van anderen te mogen kopieeren.
Komt nog eens bij dat je opgelicht kan worden of een 'gratis' virus erbij krijgt. En dit soort sites wordt regelmatig opgerolt en is de kans dat hun klanten ook nagetrokken worden.

Bericht door een moderator:
Dit is gewoon illegale software. Links zijn verwijderd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back