Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind het vooral erg jammer dat de alt-text "Bwhaaaaaaaaa" niet meer verschijnt bij een mouse-over van een avatar!
:okdan:
Bericht door een moderator:
100 punten!!!! Bedankt voor het melden!

Dit is een geslaagde grap. Jullie hadden me bijna te pakken.
Kunnen we dan nu terug naar 'normale' mode overstappen aub ?
Stuur ff een mailtje als het weer zo ver is...
Dank u.

Mijn reactie.....

Mijn reactie.....

Vormgeving, vind ik oké hoor!
Gewoon wennen....
Ik moest wel opnieuw inloggen, nieuw wachtwoord aanvragen en zo....

Waar zijn de recenties van verschillende synt's en andere apparaten gebleven?

En je bericht makkelijk voorzien van vet/cursief kleuren ect vind ik een verbetering!!!
groet,

robbie
:doei:

Dat komt ook niet aardig over.

En zo moeilijk is het nou ook weer niet om ea te customizen.
Er is al redelijk veel.

Styles
http://www.vbulletin.org/forum/search.php?searchid=6947248

Nederlandse template
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=15825&highlight=nederlandse+templates

En dat is iets wat je op een testopstelling kan uitproberen voordat je uberhaupt met het updaten van je data gedeelte bezig gaat.

En zowieso kan je nog zo'n technisch perfekte site bouwen. Als dat ene logotje nou net een paar pixels scheef zit dan gaan mensen zich daar enorm aan zitten storen en zien de rest helegaar niet. Dus hoe het eruit ziet is niet zo ingewikkeld maar voor de gebruiker is het wel de aanleiding om het goed/af te keuren.

Ik begrijp echt niet waarom iedereen vindt dat de achtergrond te wit is. De meeste tekstverwerkers en spreadsheets hebben wit als achtergrond. Waarom zou dat denken jullie zijn? Zoals eerder genoemd zal er bij verandering altijd weerstand zijn maar dat is misschien toch wel vreemd in dit geval aangezien er onder ons veel ontwikkelaars zijn.
Van deze groep zou ik dat niet verwachten namelijk. Laten we eerlijk wezen, qua functionaliteiten is 2.0 er op vooruit gegaan en zolang je je informatie op eenvoudige wijze kan blijven opvragen zie ik het probleem niet. Probeer met het oude forum maar eens alle threads over een TB-303 op te vragen m.u.v. te koop aangeboden/gevraagd threads.
Ik vertrouw er ook op dat met 2.0 voorstellen tot wijzigingen minder snel afgekapt hoeven te worden aangezien deze makkelijker/veiliger realiseerbaar zouden moeten zijn. Het lijkt mij dat dit iedereen ten goede komt.

Synthforum 2.0 :okdan:

En zo moeilijk is het nou ook weer niet om ea te customizen.
Er is al redelijk veel.

Styles
http://www.vbulletin.org/forum/search.php?searchid=6947248

Nederlandse template
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=15825&highlight=nederlandse+templates

En dat is iets wat je op een testopstelling kan uitproberen voordat je uberhaupt met het updaten van je data gedeelte bezig gaat.

En zowieso kan je nog zo'n technisch perfekte site bouwen. Als dat ene logotje nou net een paar pixels scheef zit dan gaan mensen zich daar enorm aan zitten storen en zien de rest helegaar niet. Dus hoe het eruit ziet is niet zo ingewikkeld maar voor de gebruiker is het wel de aanleiding om het goed/af te keuren.
Die VBAdvanced portal moet je overgins ook niet vergeten..

het is mij te bleekjes en die code die je in moet voeren waneer je iets zoekt :stupid
en waarom kan je nu niet direct marktplaats induiken vanaf de voor pagina?

is er geen 1.0 skin te downloaden :confused:

heel onoverzichtelijk en onpersoonelijk wit =(

Ik respecteer het feit dat men wil verbeteren, maar ik vind het er erg steriel uitzien nu, doet me een beetje aan een ziekenhuis denken en niet aan mooie synths enzo...

Ik heb eigenlijk nog 2 wensen:
1. Het icoontje dat in de addressbar verscheen moet terug komen.
2. Een fatsoenlijke header banner.

De functionaliteit die erbij is gekomen is wel handig:
snel een bericht typen onderaan de pagina als je ingelogd bent en link voor nieuwe berichten :okdan:

My 2 cents;

Het is idd nu een wat meer standaard forum, zoals er zovelen zijn. Dat op zich vind ik persoonlijk wel jammer.
Het oude forum was sjieker, imho.
Maar goed alles went, en zo zal dit ook wel wennen.
En als het voor het beheer makkelijker is om te modereren, dan is het goed begrijpbaar.

Dan rest maar 1 ding; Hulde met het nieuwe forum, en chapeau voor de snelle transfer!!!

het is mij te bleekjes en die code die je in moet voeren waneer je iets zoekt :stupd
Dit is alleen als je niet ingelogd bent. Als je ingelogd bent, dan kun je bovenaan meteen een zoekterm invullen. Je kunt ook zoeken in de huidige thread. Ook erg handig.
en waarom kan je nu niet direct marktplaats induiken vanaf de voor pagina?

is er geen 1.0 skin te downloaden :confused:

heel onoverzichtelijk en onpersoonelijk wit =(
Is al opgemerkt en dit gaan we meenemen..

mooie look

Attachments

• icon14.gif
    icon14.gif
    363 bytes · Bekeken: 158
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back