Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Altijd effe wennen... nieuwe shit.

Da snel reageren mag er nu al vanaf van mij.

ik snap wel dat verandering even tijd nodig heeft, maar dit is toch wel een achteruitgang guys. En ik als designer kan dat weten.

Is het niet een idee om zelf te kiezen welke layout je ziet? Net zoals bij phpbb forums bijvoorbeeld.

Maak al het groene gewoon mooi blauw, dat scheelt al een hoop.

ps: op een 24" is het helemaal niet meer overzichtelijk met resizen. Vaste breedte is beter.

Die witte achtergrond leest niet lekker met blauwe/gele letters...

Oude layout was toch beter leesbaar

Het lijkt minder uitnodigend om te gaan zoeken naar verschillende onderwerpen.

vooral nu je anti script code moet invoeren voordat je kan zoeken :(

ik begrijp het nut ervan (maar of t nodig is?), alleen het is zoooo irritant, vooral omdat de code vaak slecht te lezen is..

Persoonl'k vind ik de Marktplaats aanbod/verkoop net iets te klein-te weinig... of in mis nog een 'meer' button
'k Kan 'm alleen >nog< kleiner maken....

én,
Als ik de link naar m'n Bladwijzers versleep (met firefox)
dan krijg ik 'Voorpagina' te zien - moest dit zelf
hernoemen naar SynthForum'

En ja, een witte/licht achtergrond is als een lamp waar je inkijkt..

'k Hoop dat de komende dagen nog wat 'getweakt' kan worden,
Maar toch al een mooie prestatie!!! :geslaagd:

StephenM

vind m eerlijk gezegd ook niet zo mooi...
idee van sander zou ik al wel een hele verbetering vinden :) maar dan nog blijft hij wel erg wit...

ook wordt de ruimte hier nogal rommelig gebruikt, de smileys zijn nu rechts gepropt terwijl ik links een hele strook wit heb (waar normaal de smileys staan, ook bij bv standaard phpbb fora)... en onder dit tekstvak heb ik ook nog een grote lege ruimte... met een beetje werkt valt daar zeker wel dat grote vak "overige opties" in te proppen... is nu wel erg ver scrollen om de vorige berichten te zien

ik heb het liever wat meer to the point :)

maar ik vermoed dat jullie onder de motorkap ook wel jullie best hebben gedaan, dus zeker respect voor al het werk dat hierin gekropen is

edit: dat groen is écht wel schreeuwlelijk :( en het wit wel héél fel.. na een tiental minuten lezen is het echt wel genoeg geweest voor even...

Laatst gewijzigd:
ik snap wel dat verandering even tijd nodig heeft, maar dit is toch wel een achteruitgang guys. En ik als designer kan dat weten.

Is het niet een idee om zelf te kiezen welke layout je ziet? Net zoals bij phpbb forums bijvoorbeeld.

Maak al het groene gewoon mooi blauw, dat scheelt al een hoop.

ps: op een 24" is het helemaal niet meer overzichtelijk met resizen. Vaste breedte is beter.

Idem op 22"

Alvast dank voor het aanpassen van de recente topics lijst op de frontpage. Weer een lekker lange lijst zo, een hele verbetering :)

Ik denk dat als de komende tijd de kleur wat aangepast wordt en er wat minder lege ruimte komt dat het best wel weer ok wordt.

Laten we de mods ten minste een beetje tijd gunnen om het allemaal op orde te krijgen.

ik zit hier met m'n 11" en het ziet er alsnog allemaal crappy uit

oh wacht, het ging over monitor-grootte :Z

heb je voor niks je aars dildo onder t bed vandaan gevist 8D

anyways.. het begint allemaal al een beetje te wennen...

de verbeteringen zijn toppie, nu alleen nog de theme veranderen .. als je dan toch met standaard templates aan de gang gaat kun je zo switchen naar een ander binnen enkele seconden..

was t eerder trouwens ook mogelijk om te zien hoeveel mensen welk forum gedeelte bekijken? vond t erg opvallend dat van de geregistreerde mensen online er 7 mensen in het synth gedeelte waren, en 30 op de marktplaats..
en verder groepjes van 1 tm 3 over de rest van t forum.. dacht eerder altijd dat ik 1 van de weinige was die vooral tijd door bracht op de marktplaats :o:

edit -

nu t wat drukker is geworden lopen de andere forums ook wat voller.. alleen de marktplaats is nog steeds koning met 4 x zoveel bezoeker als de andere forums :)

wat dat betreft hoop ik nog steeds dat er wat aan het inbox systeem gedaan wordt.. t klopt nog steeds voor geen hol .. zo zou ik ook nog steeds ruimte moeten hebben voor een stuk of 60 berichten terwijl ik zeker weet dat ik na 3 of 4 berichten weer vol zit ..

edit 2 -

wel cool dat je bij je control panel een heel overzicht heb van je attachments op t forum :D

ik gebruik trouwens aardig wat ruimte zie ik - Je gebruikt momenteel 124,39 MB om 228 geüploade bijlagen te bewaren. :o:

Laatst gewijzigd:
Citaat vakjes resizen niet mee, waardoor je een horizontale scrollbar krijgt...Ik zou ook gewoon voor de simpele oplossing gaan, en een vaste breedte instellen die geschikt is voor beeldschermen met een resolutie van 1024x768 of hoger.

Ben ook nog niet helemaal weg van de nieuwe layout. Te fel, wit.
Oh, zie net dat ik niet de enige ben die dat vind :engel:

Maar desondanks, hulde aan het team voor het verrichte werk!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back